Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
High level mind games med spegelvänd text också isf.Är det så det är? Satt och klurade lite på varför bilden var spegelvänd för några veckor sedan när den där annonsen kom ut.?
Luriga säljare...?High level mind games med spegelvänd text också isf.
Visa bilaga 671792
Såg en Surly på Veloform med två högersidor av vevpartiet monterade fast på varsin sida, dvs dubbla kedjor. Har man cyklat av en kedja någon gång kan jag förstå den där hängseln-och-livremstryggheten man får av det!?
Förutsätter att det var fastnav på båda sidor!Då har man frihjul och fixie samtidigt!
Förutsätter att det var fastnav på båda sidor!
Säkerhet med dubbla kedjor förmodar jag. Trodde det kunde vara en grej i fastnavsvärlden, men jag har ingen koll. Såg fräckt ut iallafall!?Varför?
Säkerhet med dubbla kedjor förmodar jag.
Fast det där var ju bara konstigt. Varför använder han frihjul? Då försvinner ju hela grejen med säkerheten ifall en kedja går av..
Jag som tyckte jag var jätterolig som lyckades hitta något som var jättedumt :(Fast det där var ju bara konstigt. Varför använder han frihjul? Då försvinner ju hela grejen med säkerheten ifall en kedja går av..
Du gjorde inget fel. Det var filmmakaren som jag klagade på.?Jag som tyckte jag var jätterolig som lyckades hitta något som var jättedumt :(
Du gjorde inget fel. Det var filmmakaren som jag klagade på.?
"HÖVDING 3.0 - Världens säkraste cykelhjälm"
3 390 kr
Inte om målet är att lysa upp rumpanHahaha, eller kanske riktigt trist. Vi kan antar att de "bara" inte har koll på säkerheten; tit på bilden på deras första sidan (notera också felriktat framlampa):
Visa bilaga 671872
Fast att det är drivlina på båda sidorna kan omöjligt påverka kraftöverföringen.Har för mig jag testat den på Veloform ocjså. Trodde det var för att få till jämnt rundtramp, kändes helt fel om man inte fick till det perfekt när man trampade
"HÖVDING 3.0 - Världens säkraste cykelhjälm"
3 390 kr
En så kallad anal-lysInte om målet är att lysa upp rumpan
Ett så kallat hövve-ding.
Fast att det är drivlina på båda sidorna kan omöjligt påverka kraftöverföringen.
Ska man tolka det som att vevpartiet är delat och att ingen kraft överförs mellan vänster och höger ben av den anledningen?Rundtramp med Dr Herbert, Veloform på lördag 31 maj
Hur har du det med rundtrampet? Prova med Dr. Herberts rundtrampindikator med klickkontroll! Dieter Herbert heter en förslagen herre som bland annat ligger bakom teknik och övningar för en känd svensk världsmästarinna på cykel. Bland alla hans olika kreationer finns en anordning som avslöjar...happyride.se
Så kan det nog vara på den där cykeln som visas i länken (inte samma jag pratade om). "Trampar man ikapp" med ena benet klickar det till och då blir man underkänd. Det ska väl sägas att rundtrampssnacket typ har dött ut, så den där motionscykeln och idén har blivit en aning förlegad..Ska man tolka det som att vevpartiet är delat och att ingen kraft överförs mellan vänster och höger ben av den anledningen?
Vad har du när du cyklar passiv?Vad är problemet.
Jag har använder hjälm. När jag cyklar aktiv
Kan den vara bra fine...allt är bättre en inget.
Vad har du när du cyklar passiv?
What the f..?Denna är värd lite uppmärksamhet:
![]()
Säljes: Cannondale F1 -08 Hybrid
Storlek M, 26", togs ut ny på Öster Cykel i Jönköping. Middleburn RS8, Avid BB7 road, formuhappyride.se
Den gjorde min dag. ? Eller, den var iofs redan gjord, men den förgyllde den något litet extra. ?What the f..?
Blir köpsugen bara för att den är så underlig...Denna är värd lite uppmärksamhet:
![]()
Storlek M, 26", togs ut ny på Öster Cykel i Jönköping. Middleburn RS8, Avid BB7 road, formuhappyride.se
Blir köpsugen bara för att den är så underlig...
Vad händer här. Hur växlar man egentligen?
det är väl bara använda armbågarna som man gör i samhället nuförtinBlir köpsugen bara för att den är så underlig...
Vad händer här. Hur växlar man egentligen?
Lite småpyssel är det ju kvar på den, växling räknas många gånger just dit tänker jag. ?Det är vanliga MTB-reglage på både höger och vänster, men monterat i lite ovanlig orientering.
EDIT: tänkte att det skulle kunna vara en kul pendlingscykel, men växling blir lite jobbigt.
@sideburn Några kommentarer på det lite ovanliga bygget? ?Denna är värd lite uppmärksamhet:
![]()
Gärna en byggtråd. ?
@sideburn Några kommentarer på det lite ovanliga bygget? ?
Jag bygger "underliga" hybrider, uteslutande för att kränka purister.Bara en sjuk människa kan bygga ihop något sådant!!? Gillar den!?
Jag fattar inte riktigt. Är ju jättetydligt att någon köpt en onödig pryl och sen ångrat sig. Jättemånga liknande annonser här på happy tex... Eller har jag helt missföstått? Är motorcykeln bara värd 1000 spänn? Eller är det drygt säga att en motorcykel är för skön att åka på?Ingen cykel, men nog måste väl den här annonsen gå in på topp 10 över de mest skitnödiga annonser som publicerats under blockets 28-åriga historia:
Segt!Dålig tajming. En lätt begagnad (”cyklat tre gånger”) Stumpjumper Pro läggs ut samtidigt som en ny S-works till samma pris.