Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Asics Festive 500?
Just denna vinter är det Nike på fötterna men jag funderade lite löst på vad motsvarande distans skulle vara för löpning. Om man antar att 20 h är vad som krävs för cykling så kanske 20 mil löpning är rimligt? Åas lär ingen gå sönder av att cykla 50 mil på 8 dagar medan den som inte sprungit särskilt långt förut knappast klarar 25 km dagligen.Asics Festive 500?
Funderade i samma banor och kom fram till att samma antal timmar var rent för mycket för egen del. Hade eventuellt klarat månadsmålet mil (cykel) till km (löpning), dvs 50 km. Men vädret är för sunkigt här så jag kör bara några kortare rundor i stället och hoppas på att våren kommer tidigt ?Just denna vinter är det Nike på fötterna men jag funderade lite löst på vad motsvarande distans skulle vara för löpning. Om man antar att 20 h är vad som krävs för cykling så kanske 20 mil löpning är rimligt? Åas lär ingen gå sönder av att cykla 50 mil på 8 dagar medan den som inte sprungit särskilt långt förut knappast klarar 25 km dagligen.
Herregud jag bor fel.Hyfsat gynnsamma förhållande på sydkusten, blev klar igår efter 19 timmar på 4 dagar :-)Visa bilaga 672952
Tuff start idag. Utgår från Djura i Dalarna. Rejäl vinter igår. Nu plusgrader och halt som fan. Har bara med mig min odubbade 26”a från Sthlm. Hade planerat en långpanna idag. Men is, is och mera is resulterade i bara 28k. Blir det lika illa imorgon så kommer jag inte få ihop det i år.
28/500
Visa bilaga 744285
Kudosregn! Jag fick ihop knappa 10 mil idag i Stockholm. En del dagar under tidigare festiver har det typ varit jobbigare att cykla ihop några enstaka kilometer än vad det var att cykla ihop 10 mil idag.Tuff start idag. Utgår från Djura i Dalarna. Rejäl vinter igår. Nu plusgrader och halt som fan. Har bara med mig min odubbade 26”a från Sthlm. Hade planerat en långpanna idag. Men is, is och mera is resulterade i bara 28k. Blir det lika illa imorgon så kommer jag inte få ihop det i år.
28/500
Visa bilaga 744285
Byt, jag körde dagens pass med friktionsdäck och det var tillräckligt tungt.7-8 plus i sthlm både imorgon och på fredag. Funderar på om man skall orka byta till odubbat bak. Hmm..
Hittade ett par lagom inkörda och vällagrade 25mm conti 4-season i garaget. Hoppas det blir litte lättare i morgon. :)Byt, jag körde dagens pass med friktionsdäck och det var tillräckligt tungt.
Rutten är det inget fel på. Bara fel cykel för ändamålet139 km / 500 km fixade. Lite lagom blött idag trotts inget regn.
Ifrågasätter dock min egen förmåga att skapa vettiga rutter när jag råkar ut för detta
Visa bilaga 744354