Blockettråden 2

Blockettråden 2
Jag fattar inte riktigt. Är ju jättetydligt att någon köpt en onödig pryl och sen ångrat sig. Jättemånga liknande annonser här på happy tex... Eller har jag helt missföstått? Är motorcykeln bara värd 1000 spänn? Eller är det drygt säga att en motorcykel är för skön att åka på?

Jag försöker inte själv vara dryg eller nåt. Jag vet bara inget om motorcyklar så förklara gärna
Jag har ägt sex motorcyklar men fattar inte heller vad det var för konstigt med annonsen. En purist kan mycket väl tycka att en viss mc är för bekväm eller för perfekt. Som någon sa: "Om man har en mc som alltid går bra, kan man inte fröjda sig över när den går bra."

Blockettråden 2
1704354667178.png

Blockettråden 2
Jft verkar ju vara en riktig säljare men förstår inte hur folk kan våga köpa prylar när hans annonser är utformade på det här sättet.

1704377821449.png

Blockettråden 2
IMG_7856.png

Den här har varit överst på köp/sälj åtminstone tre ggr senaste dagarna

Har försökt sälja den sen i våras, om inte längre.

Är begmarknaden lite seg?

Blockettråden 2
blockettr.PNG

Vad kan detta vara för sadlar? De är motsvarande 1/4 så breda som normala sadlar. Ofta kan man förstå vad de gjort för fel, t.ex. använt fel enhet. Men nu går jag bet!

Blockettråden 2
Snälla cykelguden Hermes, se till att K&S aldrig hamnar här...

Beskrivning
Shimano Slx fälgar med 26,5" däck går att ha större fälgar testat med 28"Kanon skick blivit uppdaterad. Växlar bromsar slxShimano Slx det mesta på den. Fråga om mer bilder rekommenderar er att testa den först.Har en hardtail ghost mtb till salu med. Jag o mitt ex brukade ta ut dem i skogen på helgerna. Men ja kommer inte ske nu och själv kommer jag inte åka ut inte lika kul då. Köper man båda får man ett bra pris. Bud högst vinner hem den.1400-2000€ är mkt väl rimligt. Om man kollar i Tyskland. Inte hittat nån Stevens till salu i SverigeSkriver riktigt kvitto med ramnummer personnummer. Och vill ni kolla upp ram nummer så hör av er så får ni det. Efter vi lämnade varandra kan jag inte hitta min pärm med kvitto. O det är synd då båda cyklarna har en hög med kvitto tillhörande vardera cykel. Med tanke på alt som är fixat eller bytt. Bud

Blockettråden 2
Snälla cykelguden Hermes, se till att K&S aldrig hamnar här...

Beskrivning
Shimano Slx fälgar med 26,5" däck går att ha större fälgar testat med 28"Kanon skick blivit uppdaterad. Växlar bromsar slxShimano Slx det mesta på den. Fråga om mer bilder rekommenderar er att testa den först.Har en hardtail ghost mtb till salu med. Jag o mitt ex brukade ta ut dem i skogen på helgerna. Men ja kommer inte ske nu och själv kommer jag inte åka ut inte lika kul då. Köper man båda får man ett bra pris. Bud högst vinner hem den.1400-2000€ är mkt väl rimligt. Om man kollar i Tyskland. Inte hittat nån Stevens till salu i SverigeSkriver riktigt kvitto med ramnummer personnummer. Och vill ni kolla upp ram nummer så hör av er så får ni det. Efter vi lämnade varandra kan jag inte hitta min pärm med kvitto. O det är synd då båda cyklarna har en hög med kvitto tillhörande vardera cykel. Med tanke på alt som är fixat eller bytt. Bud
Åh, gratis soft tail. Från nydumpad (?) hyvens grabb. Synd på det där med kvittona; fint ändå med möjlighet till såväl 26" som 28". ?

Blockettråden 2
Visst, jag blir tokig bara av att försöka läsa texten.
26,5" tom, det är grejer det!
Och jag klarade uppenbarligen inte av att läsa den fullt ut jag heller; vem vill inte ha 26,5"-hjul?

Oaktat allt annat är det inte på något sätt ok att saluföra något som Gratis och sedan i annonsen kräva betalt. Liknande upplägg finns ju tur som trött på k&s (1:- är väl vanligast?).

Men vi kan väl känna oss trygga i förvissningen att den där annonsen aldrig kommer leda till affär. ?

Blockettråden 2
Januari är tydligen månaden där man säljare sina kolhjul. Skulle inte tänka att det är tiden av året där man köper hjul. Eller kankse för dom som sitter inne hela vintern ...

2024-01-13-17-47-00-319.jpg

Tillbaka
Topp