BFS
Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Den ursäktas av att vara gammal (och på den tiden) häftig och nytänkande.Vet inget om denna men vacker är den inte..Visa bilaga 678353
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den ursäktas av att vara gammal (och på den tiden) häftig och nytänkande.Vet inget om denna men vacker är den inte..Visa bilaga 678353
Den är ful nu, men jag tror att den skulle kunna bli en snygg retro-hoj. Bort med skärmar och pakethållare, byt sadel och däck, samt styrstam och styre. Styrstammen är väl lite av en kult-pryl, men ful är den.Vet inget om denna men vacker är den inte..Visa bilaga 678353
Sen byter man ram, hjul och drivlina. Då kan det bli en snygg cykel.Den är ful nu, men jag tror att den skulle kunna bli en snygg retro-hoj. Bort med skärmar och pakethållare, byt sadel och däck, samt styrstam och styre. Styrstammen är väl lite av en kult-pryl, men ful är den.
Helt underbara !
Inspirerat tänkande heter det.Helt underbara !
Hur kommer man ens på idén?
Som Svampbob säger..LIVLIGT FANTASSSIII ??
Såhär menar du?Cyklarna ska inte dyka vid inbromsning. Bra i teorin men ....
Genom åren har många mc-tillverkare prövat olika ideer. I princip är det bara BMW som har gjort det bra.
Men den är lätt att bära och el, så det är ju alltid (?) en fördel ?
Helt jävla magiskt!!Modig cyklist. Iofs lättare hoj och lite mer skönt flex, men gissar att pakethållaren tar igen viktbesparingen.
Haha va fan. Ja det var ju ett nytt användningsområde för flaskställshålen om inte annatModig cyklist. Iofs lättare hoj och lite mer skönt flex, men gissar att pakethållaren tar igen viktbesparingen.
Fast här pratar vi ju bicycles.
Är en Alpinestars CroMega som döljer sig under all bråte.Vet inget om denna men vacker är den inte..Visa bilaga 678353
Ful färg kanske men övrigt mycket stilren.Det smärtar lite...
Visa bilaga 685771
Det smärtar lite...
Visa bilaga 685771
Ramen är ok i den färgen enligt mig. Men färgmatchad gaffel och framförallt styret är tyvärr helt hemskt.Jag tycker redan inte om Scotts (Bold) integrerade ramar, men RAL 1014, tysk taxi, gjorde den inte bättre. Dock en riktigt fin jobb av Dangerholm, som vanligt.
Tycker det ser ut som nån gått på konceptet "tjuv sprayar HELA cykeln, inkl däck och fälg". Inte färgvalet eller cykeln i sig som är problemet.Ful färg kanske men övrigt mycket stilren.
Ramen är ok i den färgen enligt mig. Men färgmatchad gaffel och framförallt styret är tyvärr helt hemskt.
Jag har ändå svårt för färgmatchning av styre, sadel, sadelstolpe och i vissa fall gaffel. Jag får vibbar från färgmatchande fälgar på bilar.![]()
Skall det färgmatchas, så fungerar denna varianten bättre än den tidigare visade... är framförallt gaffeln på förra Dangerholm bilden som gör att det skiter sig.
Känns som att Bonicon skulle kunna putsa upp den där till en vinnare.
Varför finns det inte en emoji som kräks? Den behövs faktiskt.Jag sökte ett nytt projekt och dök på den här idag:
Visa bilaga 687374
Glöm ATB, i år är det OTB som gäller.
?Varför finns det inte en emoji som kräks? Den behövs faktiskt.
Provcyklade en sån där för 25-30år sen och den var ungefär lika styv som en muffad stålram som muffarna har släppt på?…Extremt udda. Så pass att den blir lite cool.
Praktisk. Har en "pet basket", så du kan ha chihuahuan bakom framhjulet där den får tugga grus. Plus äkta hälft på bönpallen och nån unge man hittat får sitta shotgun.vad i h-e är det där för styggelse?
Känns som man avelektrifierat en elcykel/elmoped. But why?
Praktisk. Har en "pet basket", så du kan ha chihuahuan bakom framhjulet där den får tugga grus. Plus äkta hälft på bönpallen och nån unge man hittat får sitta shotgun.
Extraslang och verktyg i lådan där bak.
Så genialt och praktiskt. Och med ett gångjärn på mitten också om styrutslaget inte skulle räcka till. Perfekt när man ska vika ihop fanskapet för att få ned den i närmaste sopcontainer.Praktisk. Har en "pet basket", så du kan ha chihuahuan bakom framhjulet där den får tugga grus. Plus äkta hälft på bönpallen och nån unge man hittat får sitta shotgun.
Extraslang och verktyg i lådan där bak.
Det där är ju ett arbetsfordon. Helt ok med lite kräksmak i munnen dåJävligt ful , el och ful-lagad med gaffatejp?Visa bilaga 682223