Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om däcket har gjort sitt kan du ju klippa bort det, annars så kan du ta ett litet skruvstäd eller en polygrip och bända liteGick ganska lätt att få TLR-däcket på plats och enkelt att pumpa upp och poppa.
Men när jag nu vill jag byta däck så får jag inte loss det -lyckas inte trycka in det från kanten, än mindre få in en däcksavtagare.
Har ni några tips?
Gick ganska lätt att få TLR-däcket på plats och enkelt att pumpa upp och poppa.
Men när jag nu vill jag byta däck så får jag inte loss det -lyckas inte trycka in det från kanten, än mindre få in en däcksavtagare.
Har ni några tips?
Med bildäck hjälper det att lägga hjulet på sidan, böja in sidorna så det uppstår en liten glipa och sen lägga såpvatten längs kanten fälg/däck. Sen går jag succesivt runt hela varvet några gånger och trycker in däcksidan så mycket jag kan och då har det lossnat efter ett tag på det tiotal däck jag bytt.Gick ganska lätt att få TLR-däcket på plats och enkelt att pumpa upp och poppa.
Har ni några tips?
Somna om. Tråden handlar om slanglöst, inte tubdäck.I cykelvärlden, är tyvärr Tubdäcket på väg ut i periferin. Visst! Effektiva, lätta fälgar. Men många gånger krävs det giftigt lim), finns ff på marknaden. Problemet för många, som köpt hojar utan förståelse, är att tubdäck, är något som kräver lite utöver att laga ett kanttråddäck vid punka. Visst det finns punkasprej! Har använt det många gånger själv. Men vid traumatiskt genombrott av däcket, är detta föga värt.
Ang limning, prep, töjn, fix, mas, är det bara att läsa kunskap och pröva sig fram.
Det här verktyget brukar dyka upp i alla liknande trådar.
Visa bilaga 681337
Både och afak.Tjena!
Fast det är ju för att få dit däcket.
Både och afak.
Tving funkade fantastiskt bra! Fick flytta den lite längs däcket och kränga lite men däcket släppte till slut. Tror jag haft dessa däck monterade på fälgarna i fyra år så de satt som fan