Dagens fynd (bara tips, ingen diskussion) – Läs första inlägget först!

Storlek L
IMG_0587.jpeg

Zipp fälgar

Netonnet säljer ut sitt pulsband, med Bluetooth & ANT+, Andersson HRM803
för endast 199 SEK
andersson-hrm803-dual-band-mode-heart-rate-monitor(1014059)_411289_1_Normal_Large.webp

Jag har ett sådant sedan ett år (pga att jag glömde mitt Garmin på landet) och det har fungerat utan problem både med min Garmin GPSklocka och min Edge
Om jag kommer ihåg rätt kostade det då 299 SEK

<REDIGERAT>
Det lägsta priset jag kan hitta för Garmin HRM-Dual-pulsband är över 520 SEK

Senast ändrad:
Finns en del sko-klipp på Bikester i de (för män) vanliga storlekarna 43-44-45

Edit: rätt länk
Zipp fälgar
Och vips så hamnade dom på KoS ?

Regnjacka som har fått bra recensioner i stl M, passar mig 183/75 så länge jag inte har något tjockt undertill på överkroppen

kan du även tipsa om ett bra tillbehörspaket (slang/blåspistol/manometer). Julas paket har fått en del dåliga reviews där folk klagar på kopplingar, slangkvalitet etc?
Klickade med en Air Boy blåspistol som enligt Julas recensioner ska vara mycket bättre (på bl.a. modulering) än vanliga basicmodeller. Kostar några kr mer men kan nog vara värt i längden. Den kommer utan nippel, så det plockar jag upp en av lite mer kvalitet någon annan stans, som du säger verkar Jula/Meec vara rätt skräp. Tänkte köpa Biltemas "flexibel tryckluftslang" efter tips någonstans. Enligt Happyexpertisen verkar luftpåfyllare vara lite same-same, så köper en där jag har vägarna förbi. Tror jag har ett extra pumphuvud till golvpump liggande, som man enligt samma expertis ska kunna montera på påfyllarens slang (man får kapa den). Jag har begränsad erfarenhet av att jobba med tryckluft, men är i a f säker på att jag inte vill ha en sån där billig plastig spiralslang som trasslar in sig i allt och sig själv.

Kanonerbjudande på liten, tyst kompressor till cykelverkstan. Stanley Fatmax DST 101/8/6. 1044kr istället för ordinarie lägstapris på ca 1800-1900kr.
Klickade just hem en. https://www.jula.se/catalog/verktyg...sorer/barbara-kompressorer/kompressor-008334/

Ouff, hittade också den idag efter att ha spanat på den i över ett år... Var precis påväg att beställa en på annat ställe när jag bara skulle kolla upp slang-kittet på Jula. Vilken tur!

Ouff, hittade också den idag efter att ha spanat på den i över ett år... Var precis påväg att beställa en på annat ställe när jag bara skulle kolla upp slang-kittet på Jula. Vilken tur!
Samma sak här! Har haft span på den i ett och ett halvt år och tänkt att snaaart ska jag motivera att skaffa en liten kompressor, och inte hittat någonting som verkar bättre för mina behov. Tack kundklubbs-sms :-).

Vad har man en så liten kompressor till? Förutom att pumpa däck och blåsa rent?
Det kanske räcker iofs

Klickade med en Air Boy blåspistol som enligt Julas recensioner ska vara mycket bättre (på bl.a. modulering) än vanliga basicmodeller. Kostar några kr mer men kan nog vara värt i längden. Den kommer utan nippel, så det plockar jag upp en av lite mer kvalitet någon annan stans, som du säger verkar Jula/Meec vara rätt skräp. Tänkte köpa Biltemas "flexibel tryckluftslang" efter tips någonstans. Enligt Happyexpertisen verkar luftpåfyllare vara lite same-same, så köper en där jag har vägarna förbi. Tror jag har ett extra pumphuvud till golvpump liggande, som man enligt samma expertis ska kunna montera på påfyllarens slang (man får kapa den). Jag har begränsad erfarenhet av att jobba med tryckluft, men är i a f säker på att jag inte vill ha en sån där billig plastig spiralslang som trasslar in sig i allt och sig själv.
Hittat denna blåspistol som fått bra reviews. Nippel verkar ingå. För 8mm slang. Bör väl funka?

Vad har man en så liten kompressor till? Förutom att pumpa däck och blåsa rent?
Det kanske räcker iofs
Jag har en kompressor med liknande spec. från Senco som jag använder till precis det du nämner.
Den funkar även bra till att skjuta dyckert och annat som inte kräver så högt luftflöde.

Att jag betalade nästan tre gånger så mycket för min jämfört med den här från Jula väljer jag att förtränga. ?‍?

Jag har inget emot att pumpa mina däck manuellt, och har en airshot när det kärvar med TL. Behöver jag en kompressor ändå? Vad kan man mer ha den till?

Tillbaka
Topp