Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Dags att träda in i den femsiffriga klubben! Tog inte ens tio år ...
Vem "leder" förresten forum-spammandet totalt? Gjorde en koll på ett tiotal personer som jag kunde tänka mig skulle ligga bra till och Bigmollo ledde där med drygt 38000 inlägg.
NLC sa:Kollade lite snabbt och tydligen har undertecknad också "lyckats" producera > 10000 inlägg. Oklart om de gör någon större skillnad i den allmänna konkursen dock.
Grattis! Snart medlem i halvmolloklubben m.a.o.!?Wooop wooop! Tydligen missade jag min egen 20K...![]()
Ja, och ännu tryggt läge bakom TilleGrattis! Snart medlem i halvmolloklubben m.a.o.!?
Det fixar du snabbt och ledigt.Liite till kvar. =)
42kHzLiite till kvar. =)
Veteran ju! Bara drygt 1200 inlägg på samma tid.4000 inlägg på knappt 14 år. Tveksamt om jag ska få behålla titeln "aktiv medlem" känns det som!
Allt är ju relativt förstås. :)Veteran ju! Bara drygt 1200 inlägg på samma tid.
Fattr inte, det intressanta är väl ändå rektionspoängen som är ett slags mått på - just det - reaktionen hos folk. Själv har jag ganska precis ca 20% reaktionspoäng på antalet inlägg. Dvs 80% var bara skräpinlägg. I teorin. I verkligheten betydligt mer, såklart, då flera kan reagera på samma inlägg.
Fast åas så har man blivit citerad nåra gånger, det är ju typ som reaktionspoäng.
(Vad är trofépoäng förresten?)
Klickar man på trofépoängsiffran får man tydligen upp en redogörelse för hur de räknas ut.Fattr inte, det intressanta är väl ändå rektionspoängen som är ett slags mått på - just det - reaktionen hos folk. Själv har jag ganska precis ca 20% reaktionspoäng på antalet inlägg. Dvs 80% var bara skräpinlägg. I teorin. I verkligheten betydligt mer, såklart, då flera kan reagera på samma inlägg.
Fast åas så har man blivit citerad nåra gånger, det är ju typ som reaktionspoäng.
Fattr inte, det intressanta är väl ändå rektionspoängen som är ett slags mått på - just det - reaktionen hos folk. Själv har jag ganska precis ca 20% reaktionspoäng på antalet inlägg. Dvs 80% var bara skräpinlägg. I teorin. I verkligheten betydligt mer, såklart, då flera kan reagera på samma inlägg.
Verkar ju dock gå att gilla gamla inlägg så du får väl hyra in någon som sätter sig och gillar alla dina inlägg.Tjena!
Blir ju lite snedvisat med reaktionspoängen för såna som dig och mig som hållt på sen Dackefejden. Det är ju inte så länge sen som det infördes och det som skrevs innan dess fick väl inga reaktionspoäng?
Bara att lägga ned nu. Moroten att skriva är borta. ?
Suck! Som vanligt. Allt var bättre förr.Bara att lägga ned nu. Moroten att skriva är borta. ?
Verkar ju dock gå att gilla gamla inlägg så du får väl hyra in någon som sätter sig och gillar alla dina inlägg.