[OT] 500/1000

[OT] 500/1000
Kollade lite snabbt och tydligen har undertecknad också "lyckats" producera > 10000 inlägg. Oklart om de gör någon större skillnad i den allmänna konkursen dock.

[OT] 500/1000
GoranS sa:
Dags att träda in i den femsiffriga klubben! Tog inte ens tio år ...

Vem "leder" förresten forum-spammandet totalt? Gjorde en koll på ett tiotal personer som jag kunde tänka mig skulle ligga bra till och Bigmollo ledde där med drygt 38000 inlägg.

Grattis!

[OT] 500/1000
NLC sa:
Kollade lite snabbt och tydligen har undertecknad också "lyckats" producera > 10000 inlägg. Oklart om de gör någon större skillnad i den allmänna konkursen dock.

Dessutom på under sju år! Dock har du bara drygt halva mollos snitt vad gäller antal inlägg per dag man varit registrerad.

[OT] 500/1000
Alternativt börja fjanta. Misstänker att herr Mollo har en skaplig andel inlägg som är korta och av inte helt gravallvarlig karaktär.

[OT] 500/1000
Detta blir mitt 10000e inlägg som registrerad användare H.

Har drygt 1500 inlägg från en användare som inte längre är i bruk och så en hel del oregistrerade inlägg från båda användarna. På den tiden gick det fortfarande att skriva utan att vara inloggad.

Vi får väl se om det blir 10 000 till eller om det är dags att hitta på något annat nu.

Senast ändrad:
[OT] 500/1000
IMG_20230505_211803.jpg

6000

[OT] 500/1000
Fattr inte, det intressanta är väl ändå rektionspoängen som är ett slags mått på - just det - reaktionen hos folk. Själv har jag ganska precis ca 20% reaktionspoäng på antalet inlägg. Dvs 80% var bara skräpinlägg. I teorin. I verkligheten betydligt mer, såklart, då flera kan reagera på samma inlägg.
Fast åas så har man blivit citerad nåra gånger, det är ju typ som reaktionspoäng.
(Vad är trofépoäng förresten?)

[OT] 500/1000
Fattr inte, det intressanta är väl ändå rektionspoängen som är ett slags mått på - just det - reaktionen hos folk. Själv har jag ganska precis ca 20% reaktionspoäng på antalet inlägg. Dvs 80% var bara skräpinlägg. I teorin. I verkligheten betydligt mer, såklart, då flera kan reagera på samma inlägg.
Fast åas så har man blivit citerad nåra gånger, det är ju typ som reaktionspoäng.

Tjena!

Blir ju lite snedvisat med reaktionspoängen för såna som dig och mig som hållt på sen Dackefejden. Det är ju inte så länge sen som det infördes och det som skrevs innan dess fick väl inga reaktionspoäng?

[OT] 500/1000
Klickar man på trofépoängsiffran får man tydligen upp en redogörelse för hur de räknas ut.

[OT] 500/1000

Tjena!

Om du klickar på Trofepoäng så ser du vad du har fått poäng för.

[OT] 500/1000
Verkar ju dock gå att gilla gamla inlägg så du får väl hyra in någon som sätter sig och gillar alla dina inlägg.

Tjena!

Hmm.. Borde antagligen kunna skrapa ihop 11000 poäng då. Men fortfarande en bit kvar till dig. Får skapa två extra användare och börja klicka hejvilt..

Procentuellt sett så ligger medlemmen @liveforthis garanterat bäst till. 12000 poäng på 4000 inlägg visar på riktigt hög kvalite på inlägg. (Alternativt 12000 arga gubbar?)

Tillbaka
Topp