Earlslick
Aktiv medlem
[OT] 500/1000
Du menar när vi fortfarande var unga och hungriga.?Suck! Som vanligt. Allt var bättre förr.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du menar när vi fortfarande var unga och hungriga.?Suck! Som vanligt. Allt var bättre förr.
Ja, där ligger man i lä. Ska jag upp till samma poäng/inläggs-kvot lär jag bli ruinerad om jag ska köpa "likes".Tjena!
Hmm.. Borde antagligen kunna skrapa ihop 11000 poäng då. Men fortfarande en bit kvar till dig. Får skapa två extra användare och börja klicka hejvilt..
Procentuellt sett så ligger medlemmen @liveforthis garanterat bäst till. 12000 poäng på 4000 inlägg visar på riktigt hög kvalite på inlägg. (Alternativt 12000 arga gubbar?)
Precis. Då var man ute och cyklade och skrev RR:ar. Nu blir det bara att man sitter och postar nonsensinlägg i metatrådar.Du menar när vi fortfarande var unga och hungriga.?
Precis. Då var man ute och cyklade och skrev RR:ar. Nu blir det bara att man sitter och postar nonsensinlägg i metatrådar.
Finns en medlem med under 1000 inlägg och +7000 poäng om du kikar lite längre ner i listan.Procentuellt sett så ligger medlemmen @liveforthis garanterat bäst till. 12000 poäng på 4000 inlägg visar på riktigt hög kvalite på inlägg. (Alternativt 12000 arga gubbar?)
Jag trodde det var abstrakt nonsens.Metafysik är väl det högsta man kan komma?
Finns en medlem med under 1000 inlägg och +7000 poäng om du kikar lite längre ner i listan.
Ja, det är klart att man kan ha lite mer kvalitet i sitt skrivande om man skriver ett inlägg istället för femtio.Finns en medlem med under 1000 inlägg och +7000 poäng om du kikar lite längre ner i listan.
Men där verkar det ju som man måste cykla. F.n. är det en rätt ordentlig begränsning då jag tvivlar på att upprepade bilder från mitt vardagsrum kommer att generera floder av gillanden.
Imponerande. Om du fick välja ut ditt bästa bästa inlägg; vilket skulle det vara?Det här blir mitt sjutusende inlägg på knappt tjugo år. Nästan bara väldigt bra inlägg, om jag får säga det själv!
Var så goda! ;-)
Det med flest likes måste det väl vara.?Imponerande. Om du fick välja ut ditt bästa bästa inlägg; vilket skulle det vara?![]()
Jag är egentligen alldeles för ödmjuk för att välja ut bara ett… Men visst det här är lite av en personlig favorit.Imponerande. Om du fick välja ut ditt bästa bästa inlägg; vilket skulle det vara?![]()
< 1 inlägg/dag4500 inlägg producerade sedan 2009.
Man kan nog beskriva mig som periodare. Men jag kan sluta när jag vill.< 1 inlägg/dag
Kvalitet före kvantitet?