Bikester omstartar?

Bikester omstartar?
skruvade en iridium dropper som var likadan som min brand x, bortsett från att "kassetten" inte hade ventil för att pumpa upp trycket. Köpte ny kassett som tappade trycket den med.

Så jag är lite skeptisk nu då typ oneup skryter om att dom tagit bort ventilen på sin v3 dropper?

Bikester omstartar?
Äh, försöker igen:
Om nu Bikester - speciellt butiken i Sickla - blir dyr-mellanmjölks-scott-butik, var ska man då klämma och känna på DH-hjälmar, skydd och andra endurotillbehör runt city?
Man kan säga vad man vill om Bikester, men jag gillade Sicklabutiken, iallafall innan de fick ekonomiska problem och lagret började bli skralt.

Bikester omstartar?
Blir att leva ut cykeldrömmen, med genuin rat-bike eller pundarhoj framöver. Lite mer benmuskler och mindre flådig automatik och el-assistans?
Kanske stötta LBS.

Bikester omstartar?
1710752048922.png

Bikester omstartar?
"Bikester.se slog upp portarna våren 2013 och vi sitter tillsammans med Addnature i Stockholm. Bikester är ett tyskgrundat företag med ett antal nätbutiker över Europa som ägs av internetstores GmbH. "

Jodåsåatt.

Bikester omstartar?
Det löser sig väl. Verkar inte riktigt klart med sortiment bara. Sen är det lustigt att det står listpris på bikester men inte på cykelkraft. Priset är samma

Tillbaka
Topp