Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är bekräftat tidigare i tråden. Såvida inte WeSports VD gått in som styrelseordf. ”vid sidan om”, men det är nog föga troligt.Är det någon som faktiskt VET om bikester.se är uppköpta av samma trista ägare som Cykelkraft,Cykloteket mfl?
100%Är det någon som faktiskt VET om bikester.se är uppköpta av samma trista ägare som Cykelkraft,Cykloteket mfl?
Insåg just att brand-x dropper dras med i detta.. Då får man läggs till ett par 1000 i budget.
Tror Decathlon har en del oxå om man prompt vill köpa från svenskt lager.Insåg just att brand-x dropper dras med i detta.. Då får man läggs till ett par 1000 i budget.
Brukar inte se tranz-x till salu? Men kanske dyker upp nåtDen finns också som Tranz-X och flera andra namn.
I missed that email.100%
Bikester email about the transfer of personal data clearly states it
Är det samma för mina brand x har funkat väldigt bra och var billiga !?Den finns också som Tranz-X och flera andra namn.
Trist som fasen.Ja, det är bekräftat tidigare i tråden. Såvida inte WeSports VD gått in som styrelseordf. ”vid sidan om”, men det är nog föga troligt.
DXC är Tranz-x. Modellen DP/TWO har ventil för justering av tryck vilket DP/ONE saknar. Både säljs med enklare remote.Bra rea på dxc, vad det nu är, och Kind på bike24. Jag kanske överlever i alla fall
Problemet är att veta vilka som går att shimsa...30.9 125mm not so much. Klarade mig på millimeternDXC är Tranz-x. Modellen DP/TWO har ventil för justering av tryck vilket DP/ONE saknar. Både säljs med enklare remote.
Är det samma för mina brand x har funkat väldigt bra och var billiga !?
Tror ingen förväntar sig annat än en sista dödsrossling med lagertömningsfynd innan det blir 3000 modeller av scottcyklar i sortimentetLuftslott
Vilken längd och diameter?Ja, det är samma. Många cykelmärke har också samma under egen namn.
PS: jag har en begagnad Brand-X om du är intresserat, då kan jag byta till en längre dropper.
Vilken längd och diameter?
Till deras försvar så skrev dom aldrig vilket årOch dagen kom..
Jag har ingen aning, kände väl mer att det var lite lustigt att de inte lyckades öppna den 15:e. Öppnar de inte idag heller blir det pajigt.Tror ingen förväntar sig annat än en sista dödsrossling med lagertömningsfynd innan det blir 3000 modeller av scottcyklar i sortimentet
Kanske stötta LBS.
För mig är varken gamla eller nya sidan uppe nu..Nu verkar det vara på gång, nya sidan är uppe.
Verkar funka lite till och från. Långa laddtider och även 403 ibland.För mig är varken gamla eller nya sidan uppe nu..
Precis. Och sen blev det 403. Tur att Bike24 finns kvar...Var inne en snabbis och ser ut som basic cykelkraft-filter på allt. RIP.
åker man inte på tull å sånt? fick kämslan av utländsk sidaPrecis. Och sen blev det 403. Tur att Bike24 finns kvar...
Hört om EU?åker man inte på tull å sånt? fick kämslan av utländsk sida
Inom EU är det tullfritt. Det är ju själva grejen med EU.....åker man inte på tull å sånt? fick kämslan av utländsk sida