Ok, ber om ursäkt för opåkallad RR men detta kanske kan ge lite inspiration för nästkommande lycksökare i Gesunda,
Visa bilaga 683976
Visa bilaga 683978
Visa bilaga 683979
La Fenasosa är en gård/herrgård med en stor yta att cykla på. Det är ingen skidåkning på vintern trots att det ligger på ca 1000 m höjd så skyttel är det enda som funkar om man inte vill cykla själv (vilket är lite svettigt med en DH-hoj).
Visa bilaga 683977
Alternativet är en boppikopter som sprejar ner alla bilar på parkeringen med smågrus...
Visa bilaga 683980
Visa bilaga 683981
...men de flesta av oss åkte pick ups/jeepar av olika slag. Alla i apokalyptisk militärgrön färg för att understryka bruksigheten.
Visa bilaga 683982
Visa bilaga 683983
Har inga bra bilder från själva lederna men några av dom var minst sagt utmanande. Hur som helst funkade själva skyttlandet bra. Det är trevligt att få en liten pratstund på vägen upp med alla samtidigt som man får lite välbehövd vila. Det blir lite av en social grej att åka upp så här tillsammans vilket jag tyckte var väldigt trevligt.
Jag upplevde inte att jag behövde vänta speciellt länge på bilen. Det gick faktiskt helt klart smidigt får jag säga men det var väl inte första gången dom sysslade med detta.
Vädret gör sitt till förstås och stå i regn i en vattenpöl o vänta är ju aldrig kul men det kanske skulle gå att lösa med ngt slags regnskydd.