Nya Orbea Rise LT WOW!

Bladin

Aktiv medlem
Nya Orbea Rise LT WOW!
Har kikat lite på nya Rise LT. Shit vad sugen man blir! Men det pratas om problem med (vad jag tror är) bakre bulten till dämparen på Rallon. Och att Rise LT har lika. Är det nån som vet nått om det? Vad gillar ni Rise LT annars?

Nya Orbea Rise LT WOW!
Verkar fin, men sneglar på Cube Hybrid One44 eller Canyon Neuron Onfly också som känns mer prisvärda och finns tillgängliga för omedelbar leverans. Rise verkar levereras om ett år när jag kollade på Orbea hemsida.

Senast ändrad:
Nya Orbea Rise LT WOW!
Verkar fin, men sneglar på Cube Hybrid One44 eller Canyon Neuron Onfly också som känns mer prisvärda och finns tillgängliga för omedelbar leverans. Rise verkar levereras om ett år när jag kollade på Orbea hemsida.
Gillar cuben å canyon också. Men att ha fullpower och stort batteri är lite bättre, tycker jag. Gillar även lite kortare kedjestag tror jag. Det enda dåliga med Orbean var väl slang/wire dragning genom styrlagret och väntetiden då. Hoppas jag orkar cykla utan el i sommar. Fast det gick jävligt tungt idag ? Förmodligen för att Orbean dök upp och jag trodde att jag skulle ha en elcykel snart ?

Tillbaka
Topp