Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har en spekulant på ett par fina hjul som en person vill köpa, men kollade nummret som är anonymt. Ska jag säga nej eller ta bilnycklarna och körkort. Personen har dubbel namn som de flesta förbrytare i Norge har.
Skojade om dubbelnamn, men blev lite misstänksam mot en helt färsk medlem och hens mobilnumret som 6 personer sökt på.Är Norge som Sverige där (nästan) ingen bryr sig om privacy?
Mitt numret är anonymt (men då är jag också inte svensk).
Betalar hen så förstår jag inte problemet.Har en spekulant på ett par fina hjul som en person vill köpa, men kollade nummret som är anonymt. Ska jag säga nej eller ta bilnycklarna och körkort. Personen har dubbel namn som de flesta förbrytare i Norge har.
Vet inte hur det funkar i Norge men det finns väl gott om personer som döljer sitt nummer från söktjänster eller har gamla kontantkort som kanske inte registrerats på söktjänster, alternativt står registrerat på ett företag.Har en spekulant på ett par fina hjul som en person vill köpa, men kollade nummret som är anonymt. Ska jag säga nej eller ta bilnycklarna och körkort. Personen har dubbel namn som de flesta förbrytare i Norge har.
Det gick bra fick betalt.Betalar hen så förstår jag inte problemet.
Mitt nummer också anonymt, det är ett jobbnummer och de listas inte hos min arbetsgivare. Jag har inget emot det.
Men en bra variant att kolla vems nummer det är brukar vara att inleda en swish till det och sen avbryta innan signering, då ser man iaf vem som kopplat swish till det numret. Funkar även till mitt nummer :)
Nät/Kort/Bank bedrägerier, ökar lavinartat! Vi och hela samhället står handfallna!
Vad i Helvete, skall vi göra åt skiten???!!!!
Har tyvärr inget tips. Med AI lär vi gå en dyster framtid till mötes...
Du ska väl inte lämna ifrån dig något innan pengarna finns på ditt konto?Har en spekulant på ett par fina hjul som en person vill köpa, men kollade nummret som är anonymt. Ska jag säga nej eller ta bilnycklarna och körkort. Personen har dubbel namn som de flesta förbrytare i Norge har.
Var ju ett tag norska damlaget i skidskytte var pepprat(!) med dubbelnamn. Någon som har koll på hur det var med antalet brott utförda med vapen inblandade i Norge på den tiden?Du ska väl inte lämna ifrån dig något innan pengarna finns på ditt konto?
Kopplingen mellan dubbelnamn och kriminalitet är ju lätt komisk. ;)
I den spanskspråkiga delen av världen är man rätt duktiga på dubbelnamn också. Se bara hur det blivit i Latinamerika. Om man hårddrar det så är nog allt skumt om det avviker från svensk norm. ?Danskarna har ofta dubbel efternamn och se hur det blivit
Där ligger ju infödda svenskar illa till med alla sina förnamn! ?Funderar lite på om det är dubbla för- eller efternamn som avsågs.
För att inte tala omAlla vet ju att Picasso var sjukt kriminell.
Bra att säkerställa vad det är man köper innan man betalar tänker jag spontant, förstår inte heller riktigt vad problemet är eller varför säljaren ska betala för att du ångrat ditt köp.Tjena, har köpt ett cushcore som i annonsen såg ut att vara ett par, framgick även vid leveransen att det inte var Pro modellen när jag fick hem det utan någon light version. Försökte kontakta personen via PM, kunde se daglig aktivitet via profilen men ringde inom ett par dagar. Fick ett svar om att han skulle skicka mig pengar så jag kunde returnera det åt honom, nu svaras det inte på varken pm eller telefon.
Av ren nyfikenhet; är 6 nummer mycket eller lite i sammanhanget?Skojade om dubbelnamn, men blev lite misstänksam mot en helt färsk medlem och hens mobilnumret som 6 personer sökt på.
Det är uppenbart (?) något från Sthlms finanselit som rastar över det hopplösa i att fina svenska bolag motarbetas (läs: förbjuds sälja livs(?)farliga produkter) och nu vill göra en Lars Foss. ?Hmmm. Halsvärmaren har bedömts så osäker att pengarna ska ges tillbaka. Hen vill ha en bild på att den är destruerad för att få pengarna tillbaka men kunna fortsätta att använda den osäkra halsduken. Känns som ett bra val.
?
111 sökningar på numret så verkar vara bra med trafik dit.Vill varna för powertube500 från Holmsund. Köpte en sadel och fick den inte, tittade sedan på hans försäljning på Happy och han hade då sålt 20 sadlar på 2 månader. Ingmar Ingemansson tel: 0704-92 15 96 Holmsund
Swish pekar på en Jakob Ingemansson.111 sökningar på numret så verkar vara bra med trafik dit.Visa bilaga 711659
Det var obefogad misstänksamhet från min sida. Väldigt trevligt person som köpte min mtb till sin son .Av ren nyfikenhet; är 6 nummer mycket eller lite i sammanhanget?
Försökte få honom att inte skriva felaktiga beskrivningar av sina sadlar härom veckan men fick bara goddag yxskaft tillbaka så klart.Swish pekar på en Jakob Ingemansson.
Enligt Krimfup så finns det ett gäng dommar på individen.
Individen bor med en 64 åring och en 46 åring (båda män).
Erik Jakob Oskar Ingemansson (33 år, HOLMSUND) | Krimfup.se
Erik Jakob Oskar Ingemanssons profil på Krimfup. Här finns domar, förundersökningsprotokoll (FUP) och fullständiga domslut tillgängliga för den 33-åriga Erik Jakob Oskar Ingemansson från HOLMSUND.www.krimfup.se
Kan finnas rätt mycket som stökar, bland annat målvakt och dylikt.
Tror det finns skäl till utkast @jansson99