Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kör du den med reporterkameran i högsta hugg. jag kan inte cykla den nu men vill ju få upplevelsen...Den här såg ju trevlig ut. Hur många anmälda är det?
Vi kanske kan starta en insamling så att mollo kan få en glass i Söderhamn?kör du den med reporterkameran i högsta hugg. jag kan inte cykla den nu men vill ju få upplevelsen...
Tyvärr inte alltför många just nu. Men vem vet, det kanske ramlar in ett antal anmälningar idag och i morgon.Den här såg ju trevlig ut. Hur många anmälda är det?
Kommer mollo, så bjuder jag personligen på glass i Söderhamn.Vi kanske kan starta en insamling så att mollo kan få en glass i Söderhamn?
Bah! Ni storstadsbor är så bortskämda med era mängder av starter och startplatser. ?Jag får se hur det blir. Det är i längsta laget att åka för en 20-milare.
bara ta ett varv till åt andra hållet. blir bra att se banan från 2 hållJag får se hur det blir. Det är i längsta laget att åka för en 20-milare.
Du kan ju göra som på Nove Colli och ta två varv, ett med start kvällen innan.Jag får se hur det blir. Det är i längsta laget att åka för en 20-milare.
Klart du kan cykla den, jag bjuder på glass!kör du den med reporterkameran i högsta hugg. jag kan inte cykla den nu men vill ju få upplevelsen...
jag är på västra kusten. annars hade jag kommitKlart du kan cykla den, jag bjuder på glass!
Just nu 10 st. Ryktas om några från Sundsvall som tänker ta sig ner, så kanske blir en 15-20 st innan anmälan stänger på fredag.Den här såg ju trevlig ut. Hur många anmälda är det?
Varför har du inte anmält dig? Jag har ju planerat klädsel och övat roliga one liners inför inspelningen. Det här skulle ju bli min stora chans att bli stjärna i randovärlden.Den här såg ju trevlig ut. Hur många anmälda är det?
Jag kan rapportera att banan badar i sol!
Serpentinsvängen vid Bofara vittnar om vilka oerhörda backar som väntar.Kvällsbild fr banan
Visa bilaga 698374
Har du tagit höjd i privatekonomin för all glass som @bigmollo kommer att sluka på rundan?Stämpelkorten är ifyllda, kedjan smörjd, smågodiset packat och kläderna framtagna. Det enda jag saknar är mina favoritarmvärmare. Tror jag får vända mig till Saidatråden.
Ajaj, jag rubbar in smärtan med en bild på vädret just nuDet blir tyvärr ingen start för mig. Jag hade tydligen använt upp min fritid för ett tag framöver. ?
Hoppas ni får en strålande dag!
Jomenvisst serru!Edsbybor….
Hemliga kontrollen, var det i Hällbo? Och några Grönkvistar?
Det blir tyvärr ingen start för mig. Jag hade tydligen använt upp min fritid för ett tag framöver. ?
Hoppas ni får en strålande dag!