Hur är föret i GBG?

Hur är föret i GBG?
Vart hittar man tvätten om det skulle behövas någon gång? :)
Här, om du hittar pin:en nere till höger på bilden:

1714942983347.png

Hur är föret i GBG?
Körde delar av röda slingan i Änggårdsbergen idag (fint före!) och kom till insikt med att:
-Den som cyklat Grisryggen åt "fel" håll mer än en gång bör ha någon form av självskadebeteende
-Dom sista 2 branta kurvorna på Trenduro är above my pay grade
-Man bör stanna och kika på vissa hinder innan man dundrar på
-Jag är rätt feg, jag ska hålla mig till gröna/blåa

Men det är jäkligt kul med MTB ändå.

1000001913.jpg

Hur är föret i GBG?
Körde delar av röda slingan i Änggårdsbergen idag (fint före!) och kom till insikt med att:
-Den som cyklat Grisryggen åt "fel" håll mer än en gång bör ha någon form av självskadebeteende
-Dom sista 2 branta kurvorna på Trenduro är above my pay grade
-Man bör stanna och kika på vissa hinder innan man dundrar på
-Jag är rätt feg, jag ska hålla mig till gröna/blåa

Men det är jäkligt kul med MTB ändå.

Visa bilaga 701628
Självskadebeteende är att som utflyttad följa den här tråden. Jäklar vad jag kan sakna Änggårdsbergen ibland.

Hur är föret i GBG?
Jag råkade göra det i går förmiddags och fy fan, det gör jag inte igen. En gång var fullt tillräckligt. Jag letade efter Piggsvinet men tog fel väg.

Hur är föret i GBG?
Gött med lite loam ?

Synd att alla hoppen har blivit så små/korta och helt felbyggda.. körde där igår förmiddags och inte varit där sedan vintern. Den har ju tappat allt flow ? trist!
Yeah! :cool:

Nu minns jag inte riktigt men har för mig jag körde den första gången i november förra året och att den var rätt lik men minnet kan svika mig. Ja hoppen är inte helt perfekta, inte placeringen heller men ibland rullar jag bara vissa pga detta.

Hur är föret i GBG?
1720724153323.png

Jag tog mig bort och utforskade den nedlagda motocrossbanan i Balltorp idag. Har länge tänkt att jag ska ta mig dit, lite oklart varför egentligen eftersom crosstigar sällan är speciellt lyckade cykelspår. Ändå över förväntan får jag säga. Lite för brötigt för att få något flow i cyklingen i nuvarande skick, men finns ju världens potential om man vill putsa till det och anlägga en xc-bana i spåren.

Undvik accesstigen Gamla Cross Till Sisjön om ni ska dit, en lång bit djup ocyklingsbar lera i mitten.

Hade tänkt kolla in Balltorpsgrottan också när jag var där, men glömde tyvärr bort det på plats...

IMG_1035.jpeg

IMG_1036.jpeg

IMG_1037.jpeg

Tillbaka
Topp