Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Här, om du hittar pin:en nere till höger på bilden:Vart hittar man tvätten om det skulle behövas någon gång? :)
Nära pumptracken, den verkar fortfarande vara avstängd tyvärr...Vart hittar man tvätten om det skulle behövas någon gång? :)
Hittat nåt gött i Floda då?Jetebra, överallt (typ).
Några godbitar, men mycket kvar att utforska.Hittat nåt gött i Floda då?
Den där stigen e riktigt rolig! Vet du vad den heter? Inte kommit upp på Trailforks än iallafall.Försöker få igång kroppen efter den rasat totalt efter 3 dagar i Järvsö och 16h bil förra veckan. Flåset är inte med.
Märks knappt att det regnat så prima före?
Det där såg ut som sjukt roliga stigar. Kul att kolla, kudos!Försöker få igång kroppen efter den rasat totalt efter 3 dagar i Järvsö och 16h bil förra veckan. Flåset är inte med.
Märks knappt att det regnat så prima före?
Den i början? Ingen aning faktiskt och finns ju inte på TF som du skriver men den är sjukt rolig ?Den där stigen e riktigt rolig! Vet du vad den heter? Inte kommit upp på Trailforks än iallafall.
Yes, jag kollade först bara på första stigen men såg att du kört massa fler :). Bra kört!Den i början? Ingen aning faktiskt och finns ju inte på TF som du skriver men den är sjukt rolig ?
Bland kottarna.Var börjar den första stigen i videon?
Självskadebeteende är att som utflyttad följa den här tråden. Jäklar vad jag kan sakna Änggårdsbergen ibland.Körde delar av röda slingan i Änggårdsbergen idag (fint före!) och kom till insikt med att:
-Den som cyklat Grisryggen åt "fel" håll mer än en gång bör ha någon form av självskadebeteende
-Dom sista 2 branta kurvorna på Trenduro är above my pay grade
-Man bör stanna och kika på vissa hinder innan man dundrar på
-Jag är rätt feg, jag ska hålla mig till gröna/blåa
Men det är jäkligt kul med MTB ändå.
Visa bilaga 701628
Jag råkade göra det i går förmiddags och fy fan, det gör jag inte igen. En gång var fullt tillräckligt. Jag letade efter Piggsvinet men tog fel väg.Körde delar av röda slingan i Änggårdsbergen idag (fint före!) och kom till insikt med att:
-Den som cyklat Grisryggen åt "fel" håll mer än en gång bör ha någon form av självskadebeteende
Gött med lite loam ?Vilken skillnad från i fredags. Nyfallet sommarregn = ?. Halt i ÄGB men Shred'er var rätt fin.
Visa bilaga 702027
Yeah!Gött med lite loam ?
Synd att alla hoppen har blivit så små/korta och helt felbyggda.. körde där igår förmiddags och inte varit där sedan vintern. Den har ju tappat allt flow ? trist!
Ja det känns rätt skumt, kanske hade förstått det mer om det också var ett gap. Sen tycker jag typ de 2 sista är alldeles för korta för farten jag brukar ha.Efter de två gaphoppen kommer ett riktigt opassande litet hopp som jag inte förstår mig på.
De två sista jag tänker på som för mig är rätt nybyggda känns också konstiga, lite korta som du säger men också sneda konstiga landningarJa det känns rätt skumt, kanske hade förstått det mer om det också var ett gap. Sen tycker jag typ de 2 sista är alldeles för korta för farten jag brukar ha.
Åskan? Här i Högsbo triggades ett par billarm igång av den.
Och här sitter jag med ett skadat knä ???Snudd på optimalt ikväll! Fuktigt men inte blött så både bra grepp och rull, sol och 15 grader?
Flera stycken, syns på stravas heatmap.Kan det finnas någon accesstig från det nybyggda området söder om det?