Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle betala för att se när ni spottar på rutan och det flyger ut en biffig arg jäkel från bilen. ?Man ska spotta på deras ruta.
Redan gjort.Jag skulle betala för att se när ni spottar på rutan och det flyger ut en biffig arg jäkel från bilen. ?
(om det inte är så att ni enbart spottar på rutan när det är en kvinnlig förare i bilen)
Träffade på folk i dunväst idag, denna varma dag.Några händelser från veckan som gått..
På grusvägen genom delsjöområdet ser jag en bit längre fram en man som står på ena sidan vägen och hans cykel, en enklare MTB, på andra. Mitt emellan ligger något på marken som ser ut som en landmina. En stor cylinder med en uppstickande tofs i mitten. Men den är konstigt färglagd, svart/gul-randig. Kanske för civilt bruk, tänker jag. När jag kommer närmare ser jag att det är en rulle med plastband han lagt mitt på vägen. Men mina militära vibbar var inte helt fel, för lite senare kommer jag ifatt en hel hoper nykläckta soldater som är ute och springer. Kanske soldatprov? "MENIGA! RUNDA PLASTRULLEN!", eller nåt. Lite besviken att de inte uppträder iförda de klassiska Lejon-skorna.
Senare under veckan cyklar jag förbi en äldre herre på sin cykel, iklädd långbyxor, robust jacka, hjälm.., och vad har han under hjälmen? En mössa! Milda Matilda! I shorts-o-tshirt-väder! Hur ska denne skröpeltörpare klara kommande klimatförändrade sommar?
Det finns alltid något att uppleva i Göteborgspendlingen.
Pendlar inte då. Jobbar hemifrån tills jag är smittfri och tar buss tills kroppen är redo.Hur gör ni andra när ni pendlar halvkrassliga?
Hade jag haft lika långt som dig så hade jag nog bitit i sura äpplet å tagit tuben , alternativt att du faktiskt är så sjuk att du borde stanna hemma ?Nu har man varit så där dunder- vrål- kanonförkyld heela midsommarhelgen och lite till. Feber huvudvärk onämnbart i näsan och halsen. Bombad helt enkelt. Totalt.
Ska i dag köra 4+4 mil till/från jobbet. Okej jag tar det lite lugnt bara, jag tar 2 timmar på mig. Så får jag lite syre i lungorna och veva lite lätt på benen. Slipper ta tåget. Bara nyttigt.
Men problemet. Det går inte. Man har sin pace. Avvika från den, då kommer tankarna. Herregud börjar man bli gammal? Klen? Sjuk? Ska man skriva testamente? Måste ringa doktorn!
Hur gör ni andra när ni pendlar halvkrassliga?
Lugn bara. Det kommer med åren, kiddo.Nu har man varit så där dunder- vrål- kanonförkyld heela midsommarhelgen och lite till. Feber huvudvärk onämnbart i näsan och halsen. Bombad helt enkelt. Totalt.
Ska i dag köra 4+4 mil till/från jobbet. Okej jag tar det lite lugnt bara, jag tar 2 timmar på mig. Så får jag lite syre i lungorna och veva lite lätt på benen. Slipper ta tåget. Bara nyttigt.
Men problemet. Det går inte. Man har sin pace. Avvika från den, då kommer tankarna. Herregud börjar man bli gammal? Klen? Sjuk? Ska man skriva testamente? Måste ringa doktorn!
Hur gör ni andra när ni pendlar halvkrassliga?
Nuförtiden avstår jag trots att det suger både vara hemma och suger i kroppen att få ut cykla igen.Hur gör ni andra när ni pendlar halvkrassliga?
Vinautomat? Jobbar du också i Danmark? ;)Varmt och skönt, lugnt tramp med sambon, hon såg dock lite varm ut :)
Mindre folk på cykelbanorna än för några veckor sedan.
Kontorshotellet har skaffat en vin-automat. kan bli trevliga hempendlingar framöver :)
Vasagatan.. en del av Danmark :)Vinautomat? Jobbar du också i Danmark? ;)
Jag försöker cykla långsammare (jag vet att det är svårt) och intalar mig själv att det inte är en tävling :DHur gör ni andra när ni pendlar halvkrassliga?
Tycker också det ser ut som en huggis. Den tydligaste ledtråden är att de har röda ögon, men det är svårt att se på bilden.Vad har vi här då ?
En snok, 19-622 eller kanske en svart mamba ?!? Gissar på huggorm.
Hjälp att identifiera!
Kändes som jag störde honom mitt i lunchrasten. Han ringlade iaf mjukt iväg ner i buskaget när jag kom för nära.
Hans hempendling från jobbet blir först i solnedgången. Kanske skiver han här i tråden om hur den var?
Visa bilaga 707763