Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Herregud människa! Hur fan hinner man få i sig nå grogg då????
Och blicken, snacka om fokus!Visa bilaga 707576
En av världens socialaste katter visar hur snabba svepande svängar ska tas. Låg aero-position med vikten långt fram över framhjulet så det inte släpper.
Blev ju kanon! ?NBDEn jävla enhörning. Håll fast vid drömmen @implor
Visa bilaga 708000
Stort tack @liveforthis. Jag nyper mig i armen flera gånger om dan.
kliar bra…. Hade 15k ramkit funnits så jäklar.NBDEn jävla enhörning. Håll fast vid drömmen @implor
Visa bilaga 708000
Stort tack @liveforthis. Jag nyper mig i armen flera gånger om dan.
Inte du som låg i diket med cykeln vid Sommarland och plockade bär?Lyxpaus under dagens tur ut i värmen
Visa bilaga 708169
Haha, nej var efter en siljansleden mellan Boda kyrkby och Norrboda gammelstadInte du som låg i diket med cykeln vid Sommarland och plockade bär?
Lite sugen på att utforska grusvägarna där i området. Du kan ta min Grizl så kan vi ta en tur i sommar.Haha, nej var efter en siljansleden mellan Boda kyrkby och Norrboda gammelstad
Cykla till jobbet verkar vara grejen om man ska komma i form ?tog en omväg på 2 mil genom skogen till jobbet idag ??Visa bilaga 708063
Hur är den att cykla på? Bor i Furudal så jag är ju rätt näraHaha, nej var efter en siljansleden mellan Boda kyrkby och Norrboda gammelstad
Lider av samma problem i värmen svettas litervis så man nästan känner sig bakfull. Tur vi bor i Jämtland så dessa värmeböljor inte är för många per år ?Cykla till jobbet verkar vara grejen om man ska komma i form ?
Nu är jag pensionär så när du sliter (och njuter) till jobbet då snarkar jag.
Men jag cyklade i Parken idag, men fy för f..n vad det var varmt. Jag tappade två kilo, tyvärr bara vätska. Vilket jag snart återställde med en grillmiddag på balkongen.
Jaja, är det inte för varmt så är det för kallt.
Finns ju inte Lagom i Jämtland (Åre).
Ha de!