Blockettråden 2

Blockettråden 2
Tillverkar skidlopp?

Bilagor

• Screenshot_20240630-221037.png
    Screenshot_20240630-221037.png
    120 KB · Besök: 235
Blockettråden 2
Såna där är luriga att cykla på. Några teknologer hade byggt en liknande hoj och hade med den under en nollningsvecka för länge sen. Det kan ha varit någon slags vadslagning inblandat, typ "om du kan cykla tio meter på cykeln får du en tia, annars blir du skyldig oss en tia". Givetvis var det få utomstående, om ens någon, som lyckades cykla på den. Teknologerna hade dock övat in (om) reflexerna, så att det såg lätt ut att cykla på den. Men det tar nog en timme eller tre innan man vänjer balanssinne och reflexer att det är "tvärtom" som gäller.

Blockettråden 2
Såna där är luriga att cykla på. Några teknologer hade byggt en liknande hoj och hade med den under en nollningsvecka för länge sen. Det kan ha varit någon slags vadslagning inblandat, typ "om du kan cykla tio meter på cykeln får du en tia, annars blir du skyldig oss en tia". Givetvis var det få utomstående, om ens någon, som lyckades cykla på den. Teknologerna hade dock övat in (om) reflexerna, så att det såg lätt ut att cykla på den. Men det tar nog en timme eller tre innan man vänjer balanssinne och reflexer att det är "tvärtom" som gäller.

Ja, sån finns alltid med på cykelkarnevalen i Stockholm (tillsammans med många andra konstiga cykelkreationer).

Blockettråden 2
Var inte knepet att greppa styret med armarna i kors?

Blockettråden 2
Årsmodell 2018, trodde Shimano slutade med tvättlinorna långt innan dess men jag har antagligen fel.
Haha, sån där sadel har jag på min Trek 5000 fr 2005. Men det där är inte en 2005:a (kan det årets katalog nästan utantill ;-) jag gissar på typ 2006-2007.

Tillbaka
Topp