Kalle Kula
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Såna där är luriga att cykla på. Några teknologer hade byggt en liknande hoj och hade med den under en nollningsvecka för länge sen. Det kan ha varit någon slags vadslagning inblandat, typ "om du kan cykla tio meter på cykeln får du en tia, annars blir du skyldig oss en tia". Givetvis var det få utomstående, om ens någon, som lyckades cykla på den. Teknologerna hade dock övat in (om) reflexerna, så att det såg lätt ut att cykla på den. Men det tar nog en timme eller tre innan man vänjer balanssinne och reflexer att det är "tvärtom" som gäller.
Såna där är luriga att cykla på. Några teknologer hade byggt en liknande hoj och hade med den under en nollningsvecka för länge sen. Det kan ha varit någon slags vadslagning inblandat, typ "om du kan cykla tio meter på cykeln får du en tia, annars blir du skyldig oss en tia". Givetvis var det få utomstående, om ens någon, som lyckades cykla på den. Teknologerna hade dock övat in (om) reflexerna, så att det såg lätt ut att cykla på den. Men det tar nog en timme eller tre innan man vänjer balanssinne och reflexer att det är "tvärtom" som gäller.
Var inte knepet att greppa styret med armarna i kors?Såna där är luriga att cykla på. Några teknologer hade byggt en liknande hoj och hade med den under en nollningsvecka för länge sen. Det kan ha varit någon slags vadslagning inblandat, typ "om du kan cykla tio meter på cykeln får du en tia, annars blir du skyldig oss en tia". Givetvis var det få utomstående, om ens någon, som lyckades cykla på den. Teknologerna hade dock övat in (om) reflexerna, så att det såg lätt ut att cykla på den. Men det tar nog en timme eller tre innan man vänjer balanssinne och reflexer att det är "tvärtom" som gäller.
Tror inte det. Kolla videon som @mzi delade.Var inte knepet att greppa styret med armarna i kors?
ser mer ut som en gammal mtb med rostigt styre ??
Reflex...
Reflex...
Obs obsTror inte att de är extra, de följer med en ny cykel.
Haha, sån där sadel har jag på min Trek 5000 fr 2005. Men det där är inte en 2005:a (kan det årets katalog nästan utantill ;-) jag gissar på typ 2006-2007.Årsmodell 2018, trodde Shimano slutade med tvättlinorna långt innan dess men jag har antagligen fel.
![]()
Säljes: Racercykel
Säljer en trek aluminium hoj. Fungerar från 170-185cm långa personer. Funkar både som träninhappyride.se
Skorna kanske är från 2018.Haha, sån där sadel har jag på min Trek 5000 fr 2005. Men det där är inte en 2005:a (kan det årets katalog nästan utantill ;-) jag gissar på typ 2006-2007.
Jag tyckte det var ett bra pris...Haha, sån där sadel har jag på min Trek 5000 fr 2005. Men det där är inte en 2005:a (kan det årets katalog nästan utantill ;-) jag gissar på typ 2006-2007.
![]()
Säljes: Retro
Cresent Världsmästarcykel Klassisk orange färg, vårdad genom åren. Gick sin första V&happyride.se
Högt affektionsvärde minst sagt
tror på en 0 för mycket, om inte hans farsa e någon kändisKnappat i en nolla för mycket? Eller tror säljaren verkligen på retro värdet (nära söder, men även där är priset mycket för högt)?
De flesta man hittar är hela...?https://happyride.se/annonser/ovanlig-crescent-draupner-ram.268097/ 2000 för en sprucken ram?
"Bilderna seger allt"
Svensk geografi är inte min starkaste sida; hur förhåller sig egentligen Huskvarna till Göteborg? Och vice versa då.
Huskvarna i öst, Göteborg i väst mot varandra alltså. Annars Huskvarna mitt i landet, i breddled.Svensk geografi är inte min starkaste sida; hur förhåller sig egentligen Huskvarna till Göteborg? Och vice versa då.
Så långt är jag trots allt med. Men i höjdled?Huskvarna i öst, Göteborg i väst mot varandra alltså. Annars Huskvarna mitt i landet, i breddled.
Google maps ger nog mycket bättre svar... Södraste Vättern, kanske 1/6 av riket i höjdled. Nu har du koordinaterna bara åka och göra klipp!Så långt är jag trots allt med. Men i höjdled?