Tim.ekendahl
Medlem
Installera en sram code bakbroms på en Trek slash?
Oj nej det är draget på utsidan och fäst med buntband, läste fel sorryNejdå aer bara ut som bakbroms och växeln
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Oj nej det är draget på utsidan och fäst med buntband, läste fel sorryNejdå aer bara ut som bakbroms och växeln
Vid handtaget? Du kan nog inte ta av en mutter med skruvutragare. Klipp bara slangen men dra inte innan du vet hur du får in nästaProblemet där är ju att förra ägaren har strippat den skruven när han bytte till tektro bromsarna.. men farsan har köpt skruvutdragare.
Har ni beställt luftningskit? Bäst är om farsan beställer en såm här son postats ovan. Knipsa vid oket och sätt ihop nya med gamla och dra igenom.Oj nej det är draget på utsidan och fäst med buntband, läste fel sorry
Nej nere vid vevpartietVid handtaget? Du kan nog inte ta av en mutter med skruvutragare. Klipp bara slangen men dra inte innan du vet hur du får in nästa
OK, jag hänger inte med men ni behöver se till att ni har klart för er hur nya slangen ska dras in + att ni köper de grejor som behövs annars blir det bökigt.Nej nere vid vevpartiet
Asså jag har typ allt som behövs förutom den lilla kopplingen som behövs när man luftar.OK, jag hänger inte med men ni behöver se till att ni har klart för er hur nya slangen ska dras in + att ni köper de grejor som behövs annars blir det bökigt.
jag tror det är
- Nåt sätt att dra genom nya. Minst ett snöre som dras in av gamla
- luftningskit
- DOT
- Lämpligt sätt att plugga slangen
Enklaste sättet att plugga är en sån mojäng oven men det kräver att båda klipps. Jag vet inte hur man annars ska göra.
Om nya slagen också klipps vilket är troligt
- Stift + oliv om man klipper nya slangen
- Lämplig avbitare
- Lämplig lösning att slå in nytt stift med