GPX filerna för lederna i Högbo ( Ante och Mårten )

Addeevil

Medlem
Hallåj
Är det någon på forumet som har kört ovan lederna i Högbo och möjligtvis kan dela GPXerna här . Jag gjorde ett tappert försök igår där uppe . Men vart lost i skogen när skyltningen verkar vara rätt dålig ju längre man cyklar
Tack på förhand

Körde Mårten förra veckan och skulle säga att den var helt ok skyltad nu även om skyltarna sitter på lite oförutsedda ställen ibland och någon var lite överväxt, superfin, tuff och rätt teknisk XC led för övrigt, klarade oss helt utan felkörningar.

Körde Mårten förra veckan och skulle säga att den var helt ok skyltad nu även om skyltarna sitter på lite oförutsedda ställen ibland och någon var lite överväxt, superfin, tuff och rätt teknisk XC led för övrigt, klarade oss helt utan felkörningar.
Underbart , stort ?? för hjälpen

någon som har koll på om det går att cykla i Högbo nu eller är det plockepin efter stormen?

hittade detta nyss...
1774954727261.webp

Lite OT. Jag åkte Gävle-Falun-Ludvika i förra veckan och såg att det hade blåst satan, när drog stormen fram?

Stormen Johannes 27-28 december.

Ser man lokalt här i Gävle så ligger det ett 60 tal träd bara över klubbens två slingor i Skidstavallen på drygt en mil och då har redan skidklubben rensat en del på sina spår som ingår i slingorna, på mina egna hemmastigar trots röjning av 20-30 tals träd av lokala hjältar så återstår lika mycket bara på några km så tveksam om det blir återställt överhuvudtaget, mycket övergrovt, bröt och svårfält så behövs maskin för att gå på det.

Tillbaka
Topp