Uppdatering: Reservdel inköpt. Semester avverkat med lyckliga barn och 230km tillryggalagd. Hittegods har ej återkopplat. Räknar originalet som förlorat.
Tack för uppmärksamhet och bumps.
Original:
Jag hade såklart glömt denna tråden när jag sökt med ljus och lykta efter ett drag till en Thule Charlotte Cab.
För de som sett min desperata fråga innan så ber jag om ursäkt - vad gör man inte för barnens glädje…
Klantpappa som jag är så glömde jag kvar ”dragstången”, Hitch Arm Assembly på fint, till vår Thule Chariot Cab på Pågatågen i Ystad i söndags.
Vi ska på semester från lördag (enligt plan) och 14-21 dagar framåt i Skåne/Själland. Att bara låna nu i början skulle också vara möjligt tills vi får vår beställning levererad.
Finns det en trevlig själ i Skåne som har en sådan vi kan låna om nu hittegods inte hittar den i tid för avfärd? Vi hämtar och lämnar av.
Chariot Sport, Cross, Lite och Cab, 1 och 2, alla har samma. Vilket som funkar för oss.
Thule hade inte reservdelen hemma i Malmöbutiken och en veckas leveranstid från igår…så det är lite tråkiga utsikter just nu.
Skälig ersättning kan utgå om det önskas.