Nu i mål! Jag är grymt imponerad! Bra jobbat och pannben deluxe!
Visa bilaga 717589
Hej alla, har läst igenom denna fantastiskt detaljrika tråd och tänkte ge svar på lite frågor:
- varför körde jag "bredvid" finish parcours vid flera ggr: för att jag uppenbart inte uppdaterat till den sista versionen; de gjorde ändringar i sista sekund - klantigt.
- varför tog jag nattvila: pga jag fick punka på sista metrarna av grusvägen på parcouren. Klockan var 22, hundar skällde... Jag försökte med olika typer av trail-lösningar, knyta knut runt hålet på slangen etc, det höll till nästa by, sen var det platt.
- Japp, jag knackade på ett hus för att höra mig för om hotell (hade ingen täckning), fick skjuts till ett där jag tog in.
- varför åkte jag inte direkt till verkstaden med taxi på morgonen: för att "nån" hade lovat fixa min punka, balans mot regelbrott men ändå...detta visade sig inte hålla iallafall, sen lyckade jag fucka upp bakhjulets ventil eftersom jag skulle pumpa och min Lezyne-pump skruvades fast.... ni fattar, så att tubeless-vätska flödade - två platta däck, bokade taxi till Besiktas som tog ett tag på sig att komma och hämta upp mig
- FK så hade jag tubeless på bägge däck, men fram blev skadat så var tvungen att sätta in en slang... vilket gjorde att jag fick återkommande punkor för att jag hade de där rosa supertunna skitslangarna "ride now" typ
- först åkte jag taxi till Trek, de hade ingen service, men tipsade om nästa ställe, så jag tog det och "trängde" /charmade mig före i kön, de fixade på 20 min och sen taxi tillbaka till "brottsplatsen" dvs. där jag fått skjuts av familjen (TYP där iaf....).
- vid 1530 kunde jag äntligen börja cykla de resterande 61 km med RÄTT parcour-fil, gick i mål 19.35 efter ständig trafikstockning i Istanbul, 30 km lång strandpromenad med alla bilar
- hoppas jag lyckats underhålla er!!
/mössa 92