Sambal Oelek
Aktiv medlem
[OT] Roliga skyltar
Inte så svårt, man lägger på lite lera, bränner plattan, sedan lite färgpulver och bränner igen. Klart ?Hur servar man kakel?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte så svårt, man lägger på lite lera, bränner plattan, sedan lite färgpulver och bränner igen. Klart ?Hur servar man kakel?
Haha, påminner om en skylt jag såg i USA:
Så onbrand för grodätarna.Jag gick en nybörjarkurs i franska på Sorbonne för länge sen. Det stora infomötet inleddes med frågan: "y a-t-il quelqu'un ici qui ne comprend pas le français?" Sen kördes resten på franska...
Jag kommer ihåg den här bilden varje gång när jag ser parkeringsplatser vid elladdningstationer avsedda för elbilar. Bara att stoppa in en laddningskabell någonstans och låtsas på att man har lämnat sin bil att tanka.
Glömmer man kablen kan man också hävda att det är trådlös laddning ?Jag kommer ihåg den här bilden varje gång när jag ser parkeringsplatser vid elladdningstationer avsedda för elbilar. Bara att stoppa in en laddningskabell någonstans och låtsas på att man har lämnat sin bil att tanka.
Fransk cykel. Då kör man väl med stil. Max 80km/hKan man köra 200 km/h med den?
Fransk cykel. Då kör man väl med stil. Max 80km/h
Nej det är en gammal Renault, 4 hjul och en bult!Kan man köra 200 km/h med den?
även fel bil om man bor i münchen?Tjena!
Fel cykel på den bilen på fler än ett sätt.
här får ni lite nördfakta:)
här får ni lite nördfakta:)
renaulten är alltså från münchen. eller snarare ägaren, för skylten följer ägaren, inte bilen.
att det sedan står m-tb är mest sannolikt ingen slump. man får välja bland lediga kombinationer ungefär som vi får välja bland lediga telefonnummer när vi öppnar abonnemang. här har någon valt tb.
vanligt är att man väljer sina initialer. om de råkar vara tillgängliga.
En granne har nån liknande skylt om sin rottweiler som inte är särskilt snabb och framförallt hur snäll som helst men vem vet i skarpt läge han kanske tänder till !??Haha, påminner om en skylt jag såg i USA:
"If you cross the field, do it in 9.99 seconds. The bulls do it in 10" ?
Ofarligt för halva befolkningen alltså.
Ofarligt för halva befolkningen alltså.
Skulle behövas ett skönhetsråd på gatan i Västerås där jag bor också. Risken är dock att det skulle bli så många K-märkningar att det öht. inte går att ta sig fram på gatan. Kommunen har uppenbarligen många andra hål att stoppa pengarna i, som går före.
Granskade bilden i 5 minuter utan att förstå var de där stora tummarna var. ?Ingen skylt men väl en annons. Går under kategorin för stora tummar när man ska välja bilder till sim annons.
Visa bilaga 720326
En till annons för bord där bilden inte känns helt korrekt.Ingen skylt men väl en annons. Går under kategorin för stora tummar när man ska välja bilder till sim annons.
Visa bilaga 720326