Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Samma företag har även slogan:en ”Powered by Porr”. ?utvik unter den linden?
situationsbild några hundra meter från brandenburger tor....
.
Visa bilaga 704207
man skulle ju tycka att det kom reaktioner från kunder när de skall googla fram företagets hemsida??Samma företag har även slogan:en ”Powered by Porr”. ?
Någon IKEA koppling?
Nya marknader?
utvik unter den linden?
situationsbild några hundra meter från brandenburger tor....
.
Visa bilaga 704207
Det är exakt samma cykel som i Trafikistans senaste inlägg, va? https://trafikistan.se/fulparkerad-cykel/Meddelande från en bitter(?) cykelägare.
Visa bilaga 705584
Ja.Det är exakt samma cykel som i Trafikistans senaste inlägg, va? https://trafikistan.se/fulparkerad-cykel/
Ja, känsliga censorer är ju besvärligt.
Var hittade du den? Det uppstod ett märkligt ha-begär. ?
Hos mig också. Men jag stod emot just då så den kan finnas kvar. Har för mig att de skulle ha 89kr.Var hittade du den? Det uppstod ett märkligt ha-begär. ?
Samma företag har även slogan:en ”Powered by Porr”. ?
Antal cyklar man behöver: n+1
Det blir trots allt rätt många vänner som hatar cykel…Antal cyklar man behöver: n+1
Antal cykelhatande vänner man behöver: n-1?
Här har nog styrelsen fått ta hänsyn till synpunkterna från den pensionerade elektroingenjören av den gamla stammen. Han som bor på nedre botten och inte blev tillfrågad innan de placerade ut kabelvindor utan tanke på konsekvenserna.Visa bilaga 711099
Hmm, jag fick behålla frun när jag släpade hem ett gammalt oscilloskop, tongenerator och lite annat smått och gott jag hittade efter min morfar.
Tjena!
Den flyger över huvudet på mig. ?
Lite långsökt kanske, FCC = Face Centered Cubic, alltså en tätpackad atomstruktur. Tänk att man packar bollhavskulor så tätt det går. Om man har vartannat lager lite omlott blir det en FCC-struktur.Tjena!
Den flyger över huvudet på mig.
Mmm... då hade jag nog istället valt väskor med en annan form än sfärisk.FC
Lite långsökt kanske, FCC = Face Centered Cubic, alltså en tätpackad atomstruktur. Tänk att man packar bollhavskulor så tätt det går. Om man har vartannat lager lite omlott blir det en FCC-struktur.
Och vinet är är gott förresten.
Det där påminner om den gamla arbetsmiljöfilmen (splattervarning) med Staplerfahrer Klaus...
Usch...tyvärr händer olyckor av samma anledningar som i filmen.Det där påminner om den gamla arbetsmiljöfilmen (splattervarning) med Staplerfahrer Klaus...
Vi tittade på den när vi hade truckutbildning på jobbet....Det där påminner om den gamla arbetsmiljöfilmen (splattervarning) med Staplerfahrer Klaus...