[Kalender] SSSM 24

• Trådstartare Trådstartare EST
  • Start datum Start datum
[Kalender] SSSM 24
IMG_9508.jpeg
Cykelorientering idag. När sssm går i Jädraås nästa gång lovar vi en blöt och stökig orientering på fredagkvällen. Nu ska vi dricka sprit!

[Kalender] SSSM 24
Ne
Det är med ett tungt hjärta och ett tårfyllt skägg jag måste meddela att det tyvärr inte blir nåt SSSM för mig i år.
Det så kallade livspusslet jävlas med mig ordentligt….?

Ser helst att SSSM 2025 körs antingen i Karlstad eller Jädraås. Det löser ni va? @onegear @Manurhin2 ?

Det är med ett tungt hjärta och ett tårfyllt skägg jag måste meddela att det tyvärr inte blir nåt SSSM för mig i år.
Det så kallade livspusslet jävlas med mig ordentligt….?

Ser helst att SSSM 2025 körs antingen i Karlstad eller Jädraås. Det löser ni va? @onegear @Manurhin2 ?
Vi ska göra vårt ALLRA bästa ❤️

[Kalender] SSSM 24
Kan vara nån hockey eller sånt konstigt..
Du kan vara lugn. Hockeyn börjar den 20/9 och fotbollen den 15/9 missar jag oxå.

Denna ”svenne” har ungarna den helgen och precis alla tänkbara barnvakter har tydligen andra planer än att passa mina ungar ?

Fick ett tips om att lämna dom på Leos Lekland men dom stänger kl 18 så det blir jävligt stressigt istället…..?

[Kalender] SSSM 24
Du kan vara lugn. Hockeyn börjar den 20/9 och fotbollen den 15/9 missar jag oxå.

Denna ”svenne” har ungarna den helgen och precis alla tänkbara barnvakter har tydligen andra planer än att passa mina ungar ?

Fick ett tips om att lämna dom på Leos Lekland men dom stänger kl 18 så det blir jävligt stressigt istället…..?
Finns nog nåt lekland i Örebro?

[Kalender] SSSM 24
Är ni redan på plats i Örebro och förbereder!

Har ni monterat cyklar uppe i skorstenarna? ?
Du vet när man är hungrig och trött och blir riktigt riktigt arg och slänger cykeln i diket...? Ibland blir man så arg att man slänger upp cykeln i skorstenen. Eller det kanske du inte alls vet förresten...för jag tror faktiskt det tillståndet främst drabbar kvinnor som har förhållande med män som gillar att cykla och som inte förstår när gränsen är nådd. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

[Kalender] SSSM 24
[Kalender] SSSM 24
Tillbaka
Topp