Sveriges landslag
Aktiv medlem
[Kalender] SSSM 24
Den med högst APK, alkohol per kilometerVilken linje väljer man?
Visa bilaga 722835
Visa bilaga 722836
Den korta å snabba eller den långa å långsamma?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den med högst APK, alkohol per kilometerVilken linje väljer man?
Visa bilaga 722835
Visa bilaga 722836
Den korta å snabba eller den långa å långsamma?
Det är med ett tungt hjärta och ett tårfyllt skägg jag måste meddela att det tyvärr inte blir nåt SSSM för mig i år.
Det så kallade livspusslet jävlas med mig ordentligt….?
Ser helst att SSSM 2025 körs antingen i Karlstad eller Jädraås. Det löser ni va? @onegear @Manurhin2 ?
Vi ska göra vårt ALLRA bästaDet är med ett tungt hjärta och ett tårfyllt skägg jag måste meddela att det tyvärr inte blir nåt SSSM för mig i år.
Ser helst att SSSM 2025 körs antingen i Karlstad eller Jädraås. Det löser ni va? @onegear @Manurhin2 ?
Å nej?Det är med ett tungt hjärta och ett tårfyllt skägg jag måste meddela att det tyvärr inte blir nåt SSSM för mig i år.
Men nån sån sport som svennar gillar kan vara fotboll då ..Nej, @Taylor Swift kan inget om hockey.
Helt uteslutet?
Du kan vara lugn. Hockeyn börjar den 20/9 och fotbollen den 15/9 missar jag oxå.Kan vara nån hockey eller sånt konstigt..
Finns nog nåt lekland i Örebro?Du kan vara lugn. Hockeyn börjar den 20/9 och fotbollen den 15/9 missar jag oxå.
Denna ”svenne” har ungarna den helgen och precis alla tänkbara barnvakter har tydligen andra planer än att passa mina ungar ?
Fick ett tips om att lämna dom på Leos Lekland men dom stänger kl 18 så det blir jävligt stressigt istället…..?
Det är ju dit vi ska!Finns nog nåt lekland i Örebro?
Ja, skinnflöjtning är han trogen åskådare på.Men nån sån sport som svennar gillar kan vara fotboll då ..
Hittat någon bil?Tjena!
Kommer jag som blir det en sen anmälan. Det hänger på lite olika saker. Bland annat om jag äger en bil eller inte, det är jäkligt bökigt att ta tåget härifrån.
Hittat någon bil?
Visa bilaga 723859Obs öl efter men hann inte fota den. Snart bara en vecka kvar. ??. Idag har vi rekat backar för hill climb och dual. Bara så ni vet!!!
Är ni redan på plats i Örebro och förbereder!
Har ni monterat cyklar uppe i skorstenarna? ?
Är ni redan på plats i Örebro och förbereder!
Du vet när man är hungrig och trött och blir riktigt riktigt arg och slänger cykeln i diket...? Ibland blir man så arg att man slänger upp cykeln i skorstenen. Eller det kanske du inte alls vet förresten...för jag tror faktiskt det tillståndet främst drabbar kvinnor som har förhållande med män som gillar att cykla och som inte förstår när gränsen är nådd.Har ni monterat cyklar uppe i skorstenarna? ?
Skål!!! Vi firar att det är dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dopparedan!
Så hur gick testet? Hur blind är Janne?
Det gick väldigt seriöst till. Jag tog Lucky Bite i vänster hand och svensk starköl i höger, blundade å smakade. Resultatet håller vi hemligt?Så hur gick testet? Hur blind är Janne?
Får alla doppa? Nu blir jag lite orolig, är väl nästan bara svettiga gubbar?Skål!!! Vi firar att det är dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dan före dopparedan!
Visa bilaga 724045
Litar du inte på mitt fyllemek? Hahaha!! Tar med shimano blödkit :)Kära Örebroare, vilken cykelbutik/verkstad ligger relativt centralt i er stad och går att lita på inom bromsluftning?
Alltså var studien dubbelblind??Det gick väldigt seriöst till. Jag tog Lucky Bite i vänster hand och svensk starköl i höger, blundade å smakade. Resultatet håller vi hemligt?
tack och lov behöver jag inte svara på det. Ser ut som att det blir fälgbromsat på sssm i år. Behöver en packvänlig cykel som tål det mesta. Men däcken tillåter nog inte mycket mer än chicken line tyvärr.Litar du inte på mitt fyllemek? Hahaha!! Tar med shimano blödkit :)
Såhär blir det om man groggar på akvavit och apelsinjuice en torsdag kväll!När Paco inte kan komma får nån annan med hår i nyllet steppa in Visa bilaga 724144
Fråga Dan, det är han som håller i Doppare-DanFår alla doppa? Nu blir jag lite orolig, är väl nästan bara svettiga gubbar?
Förklarar en del med Paco?Såhär blir det om man groggar på akvavit och apelsinjuice en torsdag kväll!
Man kanske ska vara ute i extremt god tid och plocka fram hojen redan nu. Från när är nummerlappen tro?Visa bilaga 724526Visa bilaga 724527
Är det där i närheten av tidaholm? Känner igen hopptornetJapp ni får doppa hur mycket ni vill bara det händer bakom stenar!
Idag körde jag 39 km , 600 höjdmeter å fick silver på jobbet. Ps de vet inte vad en ss är?
Men det var lite jobbigt fick gå några backar...Visa bilaga 724300Visa bilaga 724301Visa bilaga 724302Visa bilaga 724303Visa bilaga 724304
Nynäs säger jag då. Hade en sån i en hink i källaren länge men jag var aldrig i Vetlanda. Samma motiv som etiketten på ölen också va?Tjena!
Vetlanda? Eller Nynäs?
Japp?Är det där i närheten av tidaholm? Känner igen hopptornetVisa bilaga 724592