Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
He he.Har du fler tar jag emot dom med öppen famn! ?
Trippeln.Hittade en La Trappe kvadrupel med bäst före juli 2023.
Mörkt bärnstensfärgad. Lite söt, lätt humlebeska, vissa inslag av smågodis.
Men hörni vet ni vad. Jag ska nog sluta dricka ljusa kvadruplar. Alkoholen slår igenom på ett obehagligt sätt. Det smakar kemiskt. Till slut är det bara som en pretentiös Arboga. I morgon tar jag trippeln som jämförelse!Visa bilaga 722861
Ohhhh!!!Jag såg att oktoberfestölen dykt upp på bolaget nu ?
Men vi som är renläriga och inte barbarer häller inte upp dem innan den 21/9 i år.
Ah, är det lokala sortimentet? Såg den iaf inte i den mest välsorterade butiken i Uppsala. Tur då att jag ska till dalhelvetet i helgen…
Ja, osäker om den fanns att beställa, Märtzen och en Dunkel var nya. =)Ah, är det lokala sortimentet? Såg den iaf inte i den mest välsorterade butiken i Uppsala. Tur då att jag ska till dalhelvetet i helgen…
De verkar finnas i 5-10 dalabutiker, så får väl försöka få tag på några i helgen.Ja, osäker om den fanns att beställa, Märtzen och en Dunkel var nya. =)
![]()
Oppigårds Dunkel
Maltig, något rostad smak med inslag av knäckebröd, mörk choklad, dadlar, kaffe och pomerans.www.systembolaget.se
19 online!
![]()
Oppigårds Märzen
Maltig smak med inslag av sirapslimpa, honung, citron och örter.www.systembolaget.se
Det är bara och beställa till ditt lokala bolag. Gäller de flesta lokala öl.De verkar finnas i 5-10 dalabutiker, så får väl försöka få tag på några i helgen.
Men den kom ju redan för nästan en månad sedan. Hur kunde du missa det ;-)Visa bilaga 723879Årets första "Oktober", som jag har längtat!
Instämmer till fullo med din beskrivning av Ayinger-öl! Landar ändå, liksom du antar jag, i att det är en enkom positiv upplevelse. Länsade hyllan på de sista Kirtabieren igår, mums! Snart tar vi fredag :DPå sedvanligt Ayinger-vis var den kusligt välbalanserad, ja perfekt nästan på gränsen till tråkig:
Visa bilaga 721693