Manurhin2
Aktiv medlem
[ot] Fjollboll...
Välkommen in i värmen?Man måste ju byta lag ibland...för att få känna sig som en vinnare. ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen in i värmen?Man måste ju byta lag ibland...för att få känna sig som en vinnare. ?
Var hittar ni allt det här lipandet i media? Kan någon länka?Jag får ingen bra känsla av Hugo Larsson´s lipande i media.
Hoppas jag har fel, och att grabben mognar.
Vi jobbar inte så. Rykten ska tas som sanningar.Var hittar ni allt det här lipandet i media? Kan någon länka?
Ja, länka gärna till Hugos lipande. Alltså inte till journalisternas lipande.Har ni missat Hugos lipande i media? Finns ju i typ alla medier, tex. text-tv här ovan.
Precis. I kontext efter helgens bravader, ser jag det som ett uppenbart lipande.Eller är det "Jag ser mig som en oerhört duktig fotbollsspelare." som är hans lipande?
Kanske bara chockerande för JDT.Chockerande, Hugo Larsson kan slå vertikala passningar???![]()
![]()
Hugos succé efter passning framåt(!)
Titta, Jon Dahl Tomasson! Här slår Hugo Larsson en vertikal passning. 20-åringens djupledsboll ledde fram till Frankfurts första mål i 2-1 segern mot Wolfsburg.www.expressen.se
Nej, det är inte det som är problemet.Kloka ord av Elm, det är ju detta som är problemet:
![]()
Experten: "Hugo Larsson är lättkränkt här - bit ihop" - Sverige - Fotbollskanalen
Hugo Larsson och Jon Dahl Tomasson har hamnat i en öppen konflikt. Här ger Viktor Elm sin syn på det hela: - Man får fasen bita ihop som spelare, säger Fotbollskanalens expert.www.fotbollskanalen.se
Mot gnällisarna också?Usch...idag är det ångest...14.00 börjar eländet.
Det är en lätt match, det är bara att räkna hem de tre poängen.Mot gnällisarna också?
MFF har, i stort sett, redan säkrat guldet och vi andra slåss om/för Europaplatserna.Egentligen är det ju bättre om MFF vinner, med tanke på Djurgårn å Bajen. ?
Det har du ju rätt i! Kom igen nu Gnaget!!MFF har, i stort sett, redan säkrat guldet och vi andra slåss om/för Europaplatserna.
Vilken tur då att de som sitter och bölar är några användare på ett cykelforum, och inte någon 20-årig supertalang.Ett vinnande svenskt landslag byggs inte heller med 20-åriga divor, som tar till lipen vid minsta motgång.
Ja, han kanske ska lyssna och lära sig lite.Vilken tur då att de som sitter och bölar är några användare på ett cykelforum, och inte någon 20-årig supertalang.
Det återstår väl att se hur det blir med den talangen framöver.och inte någon 20-årig supertalang
Starkt gjort av kolsäckarna att nolla MFF.Jaha, 1p till MFF, Djurgårn och AIK.
Då har ju Bajen chansen att plocka in på MFF! Inte bra....
1p mot MFF känns ju nästan som en seger nu för tiden.Starkt gjort av kolsäckarna att nolla MFF.
Tror ni kan bli farligare nästa säsong (i fotbollen vill säga, hockeyn är körd tills vidare).Nu ligger vi bra till för alla tiders publikrekord i Allsvenskan!
När man inte vinner nått annat, så är det ju en fin bedrift.![]()
Japp, du vet, världens största sport.Fotboll???
Sport?Japp, du vet, världens största sport.
Och ändå tog du dig tid att besöka en tråd du absolut inte har nåt intresse av och klämma ur den briljanta kommentaren…..?Fotboll???
Nu var du väl lite taskig? Sifferraden kanske bara såg trådens titel, blev nyfken på vad det där fotboll kan vara för något och skrev sitt inlägg i hopp om att få en förklaring till vad det kan vara för underlig företeelse. ?Och ändå tog du dig tid att besöka en tråd du absolut inte har nåt intresse av och klämma ur den briljanta kommentaren…..?
Det är lugnt. Bajen vinner aldrig något ändå. Ingen vinnartradition, precis Djugån och AJK. En kryssomgång är en omgång närmare ytterligare ett SM-guld för Malmö.Jaha, 1p till MFF, Djurgårn och AIK.
Då har ju Bajen chansen att plocka in på MFF! Inte bra....
DIF och HIF fäktar på i utsiktslösa försök att utmana Real Malmö. Det är värt att notera att det först när ett dysfunktionellt AIK börjar röra på sig det talas om ett hot mot ligaseger.Det är lugnt. Bajen vinner aldrig något ändå. Ingen vinnartradition, precis Djugån och AJK. En kryssomgång är en omgång närmare ytterligare ett SM-guld för Malmö.
Det var nog räddningen...Vilken jäkla tur att luska reda på en hård/sur färöing, som kunde rädda upp det sjunkade skeppet, som det verkar iaf.1. En hårdhudad coach som fokuserar på att leda laget och inte verkar bry sig om gnäll från press eller spelare.
Alltför skönt....enligt de riktiga AIK'arna.
Tas det 3 pinnar till på söndag så finns det en liten liten chans till häng men jag hävdar fortfarande att MFF är för starka för att tappa guldet……men jag har gärna fel ☺Hmmm, Djurgårn 2:a nu...8p efter Malmö med en match mindre spelad..
Ska de lyckas knipa Guldet månne? (hu, hemska tanke)![]()