[Artikel] Mondraker SLY - Ny lätt el-MTB!

Redaktionen

Medlem
Skarmavbild-2024-09-26-kl.-08.13.56.jpg

Pressrelease - Mondraker lanserar nu en tredje El-mtb som kan kallas för lätt. Runt 20 kg med ett batteri på 400 wh. Modellen heter SLY R eller Sly RR. Slaglängden är 150 mm bak och 160 fram och priset i Sverige är ungefär växelkursen för Euro gånger

Läs hela artikeln:

Visst är det handikapphjälpmedel vi ser ovan, som de brukar säga?
Man ser ju stelopereringen, klaffbytet, höftledsprotesen och diskbråcket lång väg!

Man ser ju stelopereringen, klaffbytet, höftledsprotesen och diskbråcket lång väg!
Har man som en annan slitit av 2 korsband samt tagit bort bägge meniskerna i ena knät så är detta ett bra alternativ om man vill fortsätta med sin sport utan att få ont utan dess like varje gång man ska ut och cykla...

Har man som en annan slitit av 2 korsband samt tagit bort bägge meniskerna i ena knät så är detta ett bra alternativ om man vill fortsätta med sin sport utan att få ont utan dess like varje gång man ska ut och cykla...
Som roadgap-invaliderna på bilderna! Så himla bra! Vi skriver väl ut elmotorskogscyklar på recept utgår jag ifrån då?

Din profilbild passar dig ganska bra. Du verkar inte ha den intellekta förmågan att kunna diskutera vuxet heller då jag aldrig sett dig skriva något vettigt.

Snygg emtb. Gillar att de börjar bli lite mer nätta och lättare. Om nu bara prislappen kunde komma ner till rimliga nivåer...

Tycker ebikes är helt perfekt att ha där lift inte finns, men rätt tråkigt/menlöst när det är platt eller uppför. I alla fall min, med steps e7000. Behöver man lite explosivitet så dödar den det direkt och det blir som att trampa i sirap, dvs man bromsas. Det enda som går är att "mala" sig upp med jämn kadens. Fast det kanske är bättre på den fronten numera.
Men skönt att ha fräscha ben när man ska ner. Att åka utför när kroppen är trött är inget vidare. Om nu hojen också bara kunde assistera en när man ska göra whips eller annat kul, men tyvärr får man inte det minsta hjälp.😅

Vad gör du i elcykel forumet om du hatar elcyklar så mycket?

Det var ju på framsidan.

Mitt problem är inte att det finns ett forum om elcyklar. Utan att det pushas elcyklar i skogen som företeelse och market making. Och att det görs via infiltrering i den sajt som har det äldsta idag ännu levande kulturarvet inom svensk cykling. Det är väldigt tråkigt tycker jag och jag hade önskat att redaktionen valt att ta ställning åt det omvända hållet.

Det var ju på framsidan.

Mitt problem är inte att det finns ett forum om elcyklar. Utan att det pushas elcyklar i skogen som företeelse och market making. Och att det görs via infiltrering i den sajt som har det äldsta idag ännu levande kulturarvet inom svensk cykling. Det är väldigt tråkigt tycker jag och jag hade önskat att redaktionen valt att ta ställning åt det omvända hållet.
Ok förstår, naturligtvis ska ju alla rätta sej efter ditt tyckande 🙂

Tillbaka
Topp