D
Deleted member 77490
Guest
Vi behöver cyklar som folk har råd att köpa
Göteborg vill gärna det. Inte vi.Kungsbacka är väl Göteborg? Ungefär som Mölndal, typ. Eller Balltorp.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Göteborg vill gärna det. Inte vi.Kungsbacka är väl Göteborg? Ungefär som Mölndal, typ. Eller Balltorp.
Vi började ha gemensamt när barnen kom. Men vi har hela tiden haft en lika stor egen slant att göra vad vi vill med, jag tycker det är skönt. Det behöver inte jämkas åt något håll, utan vill jag köpa en cykel spontant på lunchen så gör jag det.Beror väl på hur egoistisk man är?
Hustrun o jag har delat ekonomi och konto de senaste 48 åren, ibland har inkomsterna varit milt sagt ojämnt fördelade. Men har man ingått ett partnerskap har man. Det enda som skulle vara krångligt är om man med sjuklig noggrannhet bevakar ’rättvis fördelning’. Fast då är det väl enklare att leva ensam. IMHO.
man kan också bara undvika att köpa de decoy-prissatta.Det finns ju en jätteenkel lösning på det här "problemet": Ni som tycker att cyklar borde vara billigare, startar cykeltillverkning och bygger billiga cyklar som folk har råd att köpa.
"Problemet" är att de samtidigt som de skall vara billiga även skall vara lätta, hållbara, ha hög prestanda och säljas av din LBS.Det finns ju en jätteenkel lösning på det här "problemet": Ni som tycker att cyklar borde vara billigare, startar cykeltillverkning och bygger billiga cyklar som folk har råd att köpa.
Kungsbacka är väl Göteborg? Ungefär som Mölndal, typ. Eller Balltorp.
Som norrlänning och tidigare boende i såväl Gbg som Halland. Så kan jag säga att när hallänningar utanför Kungsbackas kommun pratar om Halland, då nämns inte Kungsbacka kommun. I Göteborg så pratar man om Kungsbacka på samma sätt som man gör om Härryda. Förortskommun. Gemensamt är att såväl göteborgare som hallänningar struntar i kungsbackabornas egna åsikter.Göteborg vill gärna det. Inte vi.