[Annons] Teamen till Happyrides filmtävling i Schweiz

Redaktionen

Medlem
F3A0764-Valais_Wallis-Promotion-Simon-Ricklin-2000x1334.jpg

Tre svenska team är på väg till Valais i Schweiz för en filmtävling där Happyrides läsare avgör vinnaren.

Läs hela artikeln:

Ska bli kul att se. Gillar faktiskt lite reklam och tips. Schweiz är superfint, tyvärr oxå superdyrt.

Ja, det är inga problem med reklam, jag såg bara inte först hur det hängde ihop. Det står rätt tydligt men jag har väl ett starkt fokus på brödtext...

Det vet jag inte riktigt om jag skulle påstå.

Hur som helst när jag dubbelkollade hittade jag vad jag sökte

Det är inga problem med det. Speciellt som det till skillnad mot annat är märkt "annons"
Videotävlingen är alltså en del av en reklamkampanj som vi gör tillsammans med Valais/Wallis. Jag vet att vi nämnt det tidigare men kan alltid förtydligas igen, det vi markerar med "sponsrat innehåll från..." eller "reklam", är precis som det låter någon form av betalt annonssamarbete. Med det sagt behöver det inte vara mindre läsvärt, ofta är det precis tvärt om då vi med en större budget har möjlighet att göra det mer omfattande och roligare/intressantare.

Ja, då är det bara att titta, rösta och kanske vinna då. :)
Har ni några frågor så svarar jag gärna. :)
Kul att se era filmer! Tråkigt med din krasch och bruten handled, om ni lyckades få med det på film så kan du ev få lite plåster på såret och delta i vår andra filmtävling Årets krasch:
Fortfarande några dagar kvar innan tävlingen stänger ;)

Trevlig helg och hoppas handleden blir bra inom kort!

Var kan man egentligen se filmerna och när? När släpps de? Länkar?
@cubefritzz, om du inte redan hunnit hitta filmerna så hittar du alla här, dessutom kan du tävla och vinna en cykelresa själv till Schweiz:

Här finns även ytterligare en artikel där du får läsa mer om hur teamen hade det i Schweiz när de spelade in filmerna:

@cubefritzz, om du inte redan hunnit hitta filmerna så hittar du alla här, dessutom kan du tävla och vinna en cykelresa själv till Schweiz:

Här finns även ytterligare en artikel där du får läsa mer om hur teamen hade det i Schweiz när de spelade in filmerna:
Tack

Tillbaka
Topp