pontiuspilatius
Aktiv medlem
Dubbla notiser på bevakningar i Köp & Sälj
Någon mer än jag som sedan någon vecka tillbaka får dubbla notiser på alla bevakningar i Köp & Sälj?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har samma iakttagelse. Trodde först att en annons triggar mina två olika bevakningar, men det verkar inte alltid vara fallet. Det tyder på forumets mjukvarufel.Någon mer än jag som sedan någon vecka tillbaka får dubbla notiser på alla bevakningar i Köp & Sälj?
Felet har inte förekommit på några dagar för mig.Verkar som det var ett tillfälligt fel. Om ni det skulle hända igen får ni gärna kontakta mig
För mig hände det igen idag 10:56 och 10:57Verkar som det var ett tillfälligt fel. Om ni det skulle hända igen får ni gärna kontakta mig
Jag fick dubbla annonser 21:46 och 21:47Nu har jag gjort en ändring som förhoppningvis rättar till det. Så om någon får en dubbelnotis efter detta inlägg får gärna kontakta mig.
Nu har jag gjort en ändring som förhoppningvis rättar till det. Så om någon får en dubbelnotis efter detta inlägg får gärna kontakta mig.
Det fortsätter...Jag fick dubbla annonser 21:46 och 21:47
Jag ser att jag inte heller fått några. Tvivlar på att det är medvetetVad menar du med "stämmer bra det"? Att det är en medveten förändring på Happy eller att du upplever detsamma eller menar du ngt annat?
Upplever samma sakNu kickade batchjobbet igång