Dagens fynd (bara tips, ingen diskussion) – Läs första inlägget först!

jag hittade en pump, typ 300kr
IMG_2468.jpeg

Inte idag, men på ons 9 oktober 17:00-20:00 i Valostorebutiken i Larsboda
vsbutikkvall2.jpg

demobildvs.jpg

De säljer en hel del pannlampor och cykellampor, från tex Lupine och Lezyne

Om ni köper en cykel från XXL under helgen så får ni 30% rabatt direkt samt 30% bonus. Gäller bara medlemmar.
1728632369143.png

Ett exempel:
Denna kostar 15.400 efter 30% rabatt och ni får 4.620 kr som bonus

1728632503836.png

Denna kostar 7.000 efter rabatt och man får 2.100 kr bonus:
1728632711776.png

10% på alla cyklar på bikester med koden BIKESTER10, gäller även redan nedsatt.

Man kan bl.a. få trek fuel ex gen 6 till fina priser.

XXLs superbonus plus 30% på cyklar är galet. Exempelvis så köpte en kompis en Ridley Kanzo Di2 allroad med kolfälgar för 35.000 (ord 50k) samt får då 10.500 kronor att handla för i bonuscheck efter 30dagar. Finns en kvar i Barkarby i storlek Large, ska man slå till?

XXLs superbonus plus 30% på cyklar är galet. Exempelvis så köpte en kompis en Ridley Kanzo Di2 allroad med kolfälgar för 35.000 (ord 50k) samt får då 10.500 kronor att handla för i bonuscheck efter 30dagar. Finns en kvar i Barkarby i storlek Large, ska man slå till?

Storlek M väl? L verkar vara slut överallt.

OBS! Gäller troligen bara till midnatt. Jag skrev mina tips i fel tråd... 🙃

Allt går inte att få tag i längre, men jag kopierar in det mesta av inlägget ändå.

Två konkreta tips:

GX Interceptor STORMY BLUE 24, gruscykel, gravelcykel, unisex - Cyclocross & Gravel - GX Interceptor STORMY BLUE 24, gruscykel, gravelcykel, unisex | XXL

Läs mer om GX Interceptor STORMY BLUE 24, gruscykel, gravelcykel, unisex. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köp
www.xxl.se
www.xxl.se
Eftersom XXL och White bikes är usla på att informera vågar jag inte helt säkert dra den slutsatsen, men om de inte har ändrat så borde ramen vara en Carbonda CFR 696. Det är så vitt jag förstår en högst kompetent ram som @Steel is Real kört Sverigetempot på.

GX LTD 24, gruscykel, unisex - Cyclocross & Gravel - GX LTD 24, gruscykel, unisex | XXL

Läs mer om GX LTD 24, gruscykel, unisex. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köp
www.xxl.se
www.xxl.se
Finns kvar enstaka ex i strl 52, 54 och 56 i olika varuhus. Jag provcyklat en 56:a och den var för stor för mig, vilket den också ska vara. Jag har en LTD 54:a årsmodell 2022, så min bedömning är att geometrin är ganska snäll, men det är alltid lite svårt att bedöma när man provar cyklar i fel storlek. Mycket cykel för pengarna. Min 2022:a fick av olika skäl följa med till Alperna i år och den gjorde inte bort sig.

Xxl är helt värdelöst att ehandla från. Gårdagens beställning annullerades, ett par kedjor som gissningsvis kommer in på hyllan innan veckan är slut. Förra beställningen strök de en väska, och den kanske gick ur sortimentet. Något alternativ ges inte, varken ersättningsvara eller väntetid. Vill man ha det man beställer är min rekommendation att man handlar från någon annan. Det kommer jag att göra.

Xxl är helt värdelöst att ehandla från. Gårdagens beställning annullerades, ett par kedjor som gissningsvis kommer in på hyllan innan veckan är slut. Förra beställningen strök de en väska, och den kanske gick ur sortimentet. Något alternativ ges inte, varken ersättningsvara eller väntetid. Vill man ha det man beställer är min rekommendation att man handlar från någon annan. Det kommer jag att göra.
Billigt, snabbt och bra, välj max två, eller hur var det nu 😉

Let me stop you right there
Visa bilaga 732314

Och hänvisa till rätt ställe:
Ingen fattar ju konceptet, är det inte bättre med endast en tråd för både tips och diskussion?

Jag vill tipsa om att skaffa en god man istället för att hantera pengar själv om man är för dum/lat för att fatta konceptet, som står i titeln (titlarna).

Tillbaka
Topp