Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
11 veckors leverans. Man får inte ha brottom.
11 veckor verkar vara Roses standard på grejor som inte finns i lager. Kan gå snabbare.11 veckors leverans. Man får inte ha brottom.
Storlek M väl? L verkar vara slut överallt.XXLs superbonus plus 30% på cyklar är galet. Exempelvis så köpte en kompis en Ridley Kanzo Di2 allroad med kolfälgar för 35.000 (ord 50k) samt får då 10.500 kronor att handla för i bonuscheck efter 30dagar. Finns en kvar i Barkarby i storlek Large, ska man slå till?
Ja sorry du har rätt den såg stor ut dockStorlek M väl? L verkar vara slut överallt.
De är väldigt stora i storlek! Hade själv klippt om det var en LJa sorry du har rätt den såg stor ut dock
På barncyklar är det dessutom 40% i grundrabatt, inte så dumt!Om ni köper en cykel från XXL under helgen så får ni 30% rabatt direkt samt 30% bonus. Gäller bara medlemmar.
Visa bilaga 731717
Ett exempel:
Denna kostar 15.400 efter 30% rabatt och ni får 4.620 kr som bonus
Visa bilaga 731718
Denna kostar 7.000 efter rabatt och man får 2.100 kr bonus:
Visa bilaga 731721
Här står kolfiber i alla fall. Om det stämmer vet jag inte.Carbonda är väl i kolfiber? Denna är i Aluminium vad jag kan se
Billigt, snabbt och bra, välj max två, eller hur var det nuXxl är helt värdelöst att ehandla från. Gårdagens beställning annullerades, ett par kedjor som gissningsvis kommer in på hyllan innan veckan är slut. Förra beställningen strök de en väska, och den kanske gick ur sortimentet. Något alternativ ges inte, varken ersättningsvara eller väntetid. Vill man ha det man beställer är min rekommendation att man handlar från någon annan. Det kommer jag att göra.
Ingen fattar ju konceptet, är det inte bättre med endast en tråd för både tips och diskussion?Let me stop you right there
Visa bilaga 732314
Och hänvisa till rätt ställe:
Uppenbarligen behövs det en sån här tråd för att hålla originaltråden ren.
Tanken är alltså en metatråd som kan innehålla diskussioner om tips i ovanstående tråd. (Även bilder på Landrover-män uppmuntras.)
- zinkpasta
- Svar: 555
- Forum: Sveriges trevligaste cykelforum
Fel tråd!Ingen fattar ju konceptet, är det inte bättre med endast en tråd för både tips och diskussion?
Ingen fattar ju konceptet, är det inte bättre med endast en tråd för både tips och diskussion?
Som god man vill jag tipsa andra om att inte ställa upp som det...Jag vill tipsa om att skaffa en god man istället för att hantera pengar själv om man är för dum/lat för att fatta konceptet, som står i titeln (titlarna).
Hur var det nu med ingen diskussion?Som god man vill jag tipsa andra om att inte ställa upp som det...
187 kronor frakt!Bagagerumsskydd på Swedol för 120:- för alla som slänger in leriga cyklar i bilen. Utgående vara. Jag tog två.
Visa bilaga 732372
Dagens tips: gungor och karuseller.187 kronor frakt!![]()
Fraktfritt om man besöker sitt lokala Swedol.187 kronor frakt!![]()
Får inget sådant alternativ :(Fraktfritt om man besöker sitt lokala Swedol.
Man gör såhär: Stäng ner webbläsaren, ta cykeln/bilen till den lokala butiken, handla på plats där!Får inget sådant alternativ :(
Men... då måste man ju träffa folk!?Man gör såhär: Stäng ner webbläsaren, ta cykeln/bilen till den lokala butiken, handla på plats där!
Felaktigt pris eller Vad är haken? Bikester etc säljer 1 par för samma pris
Visa bilaga 730010
https://www.cykelkraft.se/bromsbelagg-shimano-l05a-rf-25-par