Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VIll du ha en passning?
Härligt med cykelintresserade domare!Bra jobbat av Leksand men domarna var helt ute och cyklade.
Kan vi inte bara helt enkelt konstatera att du alltid håller på laget FBK möter, oavsett om det är Örebro, Djurgården, Auschwitzs bödlar, Charles Mansons lärljungar, etc.?Skåningsjävlarna fick på nöten
Det är sällan man håller på Örebro, men ikväll händer det![]()
Eller AIK....Kan vi inte bara helt enkelt konstatera att du alltid håller på laget FBK möter, oavsett om det är Örebro, Djurgården, Auschwitzs bödlar, Charles Mansons lärljungar, etc.?
Är det INTE bra att de cyklar???ute och cyklade.
Kan bero på; 1. FBK har varit framgångsrika, 2. Håkan Loob, 3. Dialekten. Men att cykelsverige unisont har så svårt för laget med de vackraste matchställen någonsin fattar ju ingen, jag håller på o designar cykeltröjor i BRYNÄS design! PM'a beställningen. OBS! begränsad upplaga!Kan vi inte bara helt enkelt konstatera att du alltid håller på laget FBK möter, oavsett om det är Örebro, Djurgården, Auschwitzs bödlar, Charles Mansons lärljungar, etc.?
Ingen fattar att cyklister i landet har svårt för BIF?Kan bero på; 1. FBK har varit framgångsrika, 2. Håkan Loob, 3. Dialekten. Men att cykelsverige unisont har så svårt för laget med de vackraste matchställen någonsin fattar ju ingen, jag håller på o designar cykeltröjor i BRYNÄS design! PM'a beställningen. OBS! begränsad upplaga!
Jajamensan, det AIK som möter Färjestad under säsongen håller man såklart på i de matcherna! Solna däremot möter ju inte ens Färjestad…Eller AIK....![]()
Jag står över.....Kan bero på; 1. FBK har varit framgångsrika, 2. Håkan Loob, 3. Dialekten. Men att cykelsverige unisont har så svårt för laget med de vackraste matchställen någonsin fattar ju ingen, jag håller på o designar cykeltröjor i BRYNÄS design! PM'a beställningen. OBS! begränsad upplaga!
Jag håller inte för helt uteslutet att någon av BIF-supportrarna kan komma att donera en tröja till dig.Jag står över.....
Varför började du inte att heja på Örebro tidigare?Heja Örebro!!![]()
FEL AIK!!!!
Ja, de benämns ju "Världens bästa AIK", då fattar ju vem som helst att det inte kan handla om solna svart.FEL AIK!!!!![]()
Jag ser bara ....dum
Varför sjunger de om Råsunda? Solna spelar väl fjollboll på Jordgubbsvallen. Och det här är ju en hockeytråd!Såhär ska det ju va!
Men då missade du ju "vi ser hur hovets is är blank å klar"Varför sjunger de om Råsunda? Solna spelar väl fjollboll på Jordgubbsvallen. Och det här är ju en hockeytråd!
Orkade inte lyssna så länge…Men då missade du ju "vi ser hur hovets is är blank å klar"![]()
Men, det är ju bara 27 sek från början!Orkade inte lyssna så länge…![]()
Hur länge klarar du med denna?Men, det är ju bara 27 sek från början!![]()
Ja du....låt mig säga såhär, jag trodde den hade hakat upp sig efter ca. 25 sek.Hur länge klarar du med denna?
Mycket trevligt. Dock en hyggligt jobbig road trip uppe i norr nu, med ettan och tvåan i tabellen som motstånd. Men vi hoppas på en arg Bulan och ett övermodigt AIK!
Verkligen!Det tar verkligen emot att säga Brynäs. Deras
fjollsatsning håller än så länge.