[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld

Skåningsjävlarna fick på nöten 💪
Det är sällan man håller på Örebro, men ikväll händer det 😁

Skåningsjävlarna fick på nöten 💪
Det är sällan man håller på Örebro, men ikväll händer det 😁
Kan vi inte bara helt enkelt konstatera att du alltid håller på laget FBK möter, oavsett om det är Örebro, Djurgården, Auschwitzs bödlar, Charles Mansons lärljungar, etc.?

Kan vi inte bara helt enkelt konstatera att du alltid håller på laget FBK möter, oavsett om det är Örebro, Djurgården, Auschwitzs bödlar, Charles Mansons lärljungar, etc.?
Kan bero på; 1. FBK har varit framgångsrika, 2. Håkan Loob, 3. Dialekten. Men att cykelsverige unisont har så svårt för laget med de vackraste matchställen någonsin fattar ju ingen, jag håller på o designar cykeltröjor i BRYNÄS design! PM'a beställningen. OBS! begränsad upplaga!

Kan bero på; 1. FBK har varit framgångsrika, 2. Håkan Loob, 3. Dialekten. Men att cykelsverige unisont har så svårt för laget med de vackraste matchställen någonsin fattar ju ingen, jag håller på o designar cykeltröjor i BRYNÄS design! PM'a beställningen. OBS! begränsad upplaga!
Ingen fattar att cyklister i landet har svårt för BIF?

Jag står över.....

Att spöa Almtuna är ingen merit…
Säger jag som nästan bor i Almtuna, kan ju höra Almtunakyrkans klockor hemifrån.

Fan vad vackert att ni har börjar inse i den här tråden vilket lag det är som gäller. Sponsrar gärna med dessa till er.

1000000608.jpg

Tittar man på SHL uppdelad på de tre "landsdelarna" har man nuvarande ranking:

Norrland
Luleå
Skellefteå
Timrå
Brynäs
Modo

Svealand
Färjestad
Örebro
Leksand

Götaland
Frölunda
Malmö
Linköping
Växjö
HV71
Rögle

Det tar verkligen emot att säga det men Brynäs gör det bra just nu som nykomling. Deras gigantiska astronomiska satsning håller än så länge.

Tillbaka
Topp