Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Med en match mindre spelad än serieledarna (som vi f.ö. slog förra veckan)Brynäs 2:a
Var väl inte ett av dina mest genomtänkta inlägg....Varför ska man ens behöva möta soplag som Skellefteå![]()
Nej, man får väl gratuleraVar väl inte ett av dina mest genomtänkta inlägg....![]()
Tittar man på de senaste matcherna verkar de ju inte jättesvårt;Nej, man får väl gratulera
Att slå Sveriges bästa lag är inte lätt och det krävdes fjollbolls-trix![]()
Ah, ska man ha en svacka så är det väl nu, vi vill ha ett hungrigt FBK till slutspelet, det rer sig. Å andra sidan kan det mycket väl bli just FBK och Skellefteå i final, hoppas alla njöt av bra hockey.Tittar man på de senaste matcherna verkar de ju inte jättesvårt;
AIK-FBK 6-4
Fbk-Leksand 1-3,
FBK-Malmö 8-3 (hoppla),
Örebro-Fbk 3-2
FBK-Frölunda 4-5,
HV-Fbk 6-3.
Men det kanske är en del i en större plan, måhända kommer det falla väl ut och att FBk vinner en match i slutspelet.
”Bästa”? ”Nej, man får väl gratulera
Att slå Sveriges bästa lag är inte lätt och det krävdes fjollbolls-trix![]()
Bara 4:a alltså… medelmåttor även där
Vilka tre kom före?
Kvalitetslag rakt igenom på den där listan verkar det somHV
DIF
RÖGLE
Bara ett med klart uttryckt VÄRLDSKLASS! " tyvärr"Kvalitetslag rakt igenom på den där listan verkar det som![]()
Menar du att Brynäs kommer att diskas?Nej, nej, århundradets skandal med smutsiga pengar, mutor och allmänt mygel kommer att avslöjas i mars vilket leder till en massdiskvalificering av lag. När dammet äntligen lagt sig runt midsommar visar det sig att IK Göta tagit sitt tionde SM-guld!
Sillstryparna??Kom vi inte överens om att det är till våren det räknas?
Fram tills dess får transportmatcherna spelas.
Å då tar FRÖLUNDA och lyfter den stora pokalen!
Skål o Trevlig Helg!![]()
Bland annat, ja!Menar du att Brynäs kommer att diskas?
Sillstryparna??
Förlora mot fyllegängetTrist fredag...förlust trots ledning 3 gånger mot gurkorna...
Ja, det är bara att ladda om tills nästa match.![]()
Å ja, tog faktiskt o lyssnade på "på den skjöld du klär" o lät det minsann inte likt Sven Ingvars på en rejäl efterfest?! :))Förlora mot fyllegänget![]()
Det stämmer, världsklass!Å ja, tog faktiskt o lyssnade på "på den skjöld du klär" o lät det minsann inte likt Sven Ingvars på en rejäl efterfest?! :))
Du menar Brynäs B-lag? För FBK spelar väl i nån gärdsgårdsserie vill jag minnas…Jävle - FBK dam kl 12
@weldion , du kan väl åka dit med näsdukar du fick sist och inte behövde använda?![]()
Jag tycker gamle farbrorn ska sluta sprida fake news, det var Hedesunda ni spelade mot i gärdsgårdsserien.
Trump-varning i KarlstadJag tycker gamle farbrorn ska sluta sprida fake news, det var Hedesunda ni spelade mot i gärdsgårdsserien.
Visa bilaga 734675
Brynäs ska veta sin plats och hålla sig under Timrå. Så det så.Brynäs i topp av Shl! Hellre dom än bollklubben från Karlstad måste jag säga.![]()
ÄNTLIGEN!Brynäs! Mitt nya favoritlag i SHL!
Det är dom väl värdaBrynäs i topp av Shl! Hellre dom än bollklubben från Karlstad måste jag säga.![]()
Dom får väl damma av Foppa!Jösses, rejäl kris i hockeystaden Ö-vik.
Å herregudBrynäs! Mitt nya favoritlag i SHL!
Hehe, mycket imponerande, jag erkänner det (vi FBKare är kända för vår sportsliga attityd). Undrar om detta kan bli någon typ av rekord för ett lag som varit nere i gärsgårdsserien och vänt?