[ot] Fjollboll...

[ot] Fjollboll...
IMG_20241028_211852.jpg

[ot] Fjollboll...
AIKare, rensar bort allt övrigt positivt.
Hamnar käpprätt ned på den negativa skalan.
Gulligt det hela men vänta bara tills de börjar förlora. :ROFLMAO: Kärleken byts väl då rätt snabbt till hot och flaggbränning istället...
Med det sagt så gillar jag Thomassen, jag är impad.

[ot] Fjollboll...
Fira med laget kan man även göra på läktaren. Det gör flertalet av supportrarna.
Nu händer det ju inte så ofta att stockholmslagen vinner något, men vill minnas att det varit planstormningar även då.
Hade egentligen inte haft något emot det igår heller, men nu behöver man vara rädd om planen inför kommande Europamatcher. Klubben hade varit tydlig med att planen skall aktas.

[ot] Fjollboll...
Gulligt det hela men vänta bara tills de börjar förlora. :ROFLMAO: Kärleken byts väl då rätt snabbt till hot och flaggbränning istället...
Med det sagt så gillar jag Thomassen, jag är impad.
Danskjävlarna tar över.

[ot] Fjollboll...
Nu händer det ju inte så ofta att stockholmslagen vinner något, men vill minnas att det varit planstormningar även då.
Hade egentligen inte haft något emot det igår heller, men nu behöver man vara rädd om planen inför kommande Europamatcher. Klubben hade varit tydlig med att planen skall aktas.
Det är väl hälften plast ändå. 😉

[ot] Fjollboll...
Ser ut som fotbolls"kulturen" inte handlar om att stödja ett lag utan att hata och nedgöra andra.
Men det är väl helt enligt tidsandan.
Jag betackar mig.
Sektmedlemmar brukar ha svårt att tolerera saker som ”hotar” sekten.

Med detta inte sagt att alla, eller ens speciellt många supportrar, är sektmedlemmar. En del tycker jag dock uppför sig som hjärntvättade sektmedlemmar.

[ot] Fjollboll...
Sektmedlemmar brukar ha svårt att tolerera saker som ”hotar” sekten.

Med detta inte sagt att alla, eller ens speciellt många supportrar, är sektmedlemmar. En del tycker jag dock uppför sig som hjärntvättade sektmedlemmar.
Här har vi dock även en kommunpolitiker som jamsar med i hatkören utan att uppenbart ens reflektera över likheten med det s.k. politikerhatet och hoten.
Häpnadsväckande.

[ot] Fjollboll...
Här har vi dock även en kommunpolitiker som jamsar med i hatkören utan att uppenbart ens reflektera över likheten med det s.k. politikerhatet och hoten.
Häpnadsväckande.
Även en kommunpolitiker kan väl vara medlem i en sekt?!

(Kan inte uttala mig så noga om det hela då jag inte kan läsa så mkt mer än rubrik och ingress.)

Tillbaka
Topp