Manurhin2
Aktiv medlem
[ot] Fjollboll...
SOLNA aikUtan att veta så skulle jag ju tro att dessa svart gula höll på ett lag som börjar på A och slutar på K, med ett I i mitten.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
SOLNA aikUtan att veta så skulle jag ju tro att dessa svart gula höll på ett lag som börjar på A och slutar på K, med ett I i mitten.
AIKare, rensar bort allt övrigt positivt.Färöing; ödmjuk; cyklist.
3/3.
Källa: https://www.fotbollskanalen.se/alls...lta-helt-fantastiskt-om-det-ar-aik-supportra/
ajk, menar du?SOLNA aik
Spanjor som försöker säga Hajk? Trodde det var från Karlstad.ajk, menar du?
Det är en förkortning, allmänna jordgubbsklubben!Spanjor som försöker säga Hajk? Trodde det var från Karlstad.
hahahaha, den var ny!Det är en förkortning, allmänna jordgubbsklubben!
Jag önskar vi kunde skriva livtidskontrakt med Färöingen!Färöing; ödmjuk; cyklist.
3/3.
Källa: https://www.fotbollskanalen.se/alls...lta-helt-fantastiskt-om-det-ar-aik-supportra/
Hemskt att se. Förstår inte hur de kunde låta matchen fortsätta.
Gulligt det hela men vänta bara tills de börjar förlora.AIKare, rensar bort allt övrigt positivt.
Hamnar käpprätt ned på den negativa skalan.
Bajen ser ut att behöva stöttning i sin höstkollaps. Den kommer sent i år.Skönt att det är avgjort, så vi kan vila lite spelare mot Bajen och BP för att kunna fokusera på Europaspelet.
Ja usch och fy för att vilja fira med laget i sitt hjärta……Planstormning känns bara så ovärdigt infantilt.
Fira med laget kan man även göra på läktaren. Det gör flertalet av supportrarna.Ja usch och fy för att vilja fira med laget i sitt hjärta……![]()
Nu händer det ju inte så ofta att stockholmslagen vinner något, men vill minnas att det varit planstormningar även då.Fira med laget kan man även göra på läktaren. Det gör flertalet av supportrarna.
Danskjävlarna tar över.Gulligt det hela men vänta bara tills de börjar förlora.Kärleken byts väl då rätt snabbt till hot och flaggbränning istället...
Med det sagt så gillar jag Thomassen, jag är impad.
![]()
Detaljen som får Thomassen att smälta: "Helt fantastiskt om det är AIK-supportrar" - Allsvenskan - Fotbollskanalen
SOLNA. Mikkjal Thomassen gör succé i AIK. Nu har färöiska flaggor börjat hängas upp på matcherna. - Jag vill rikta en varm hälsning till de som gör det, säger tränaren till Fotbollskanalen.www.fotbollskanalen.se
Det är väl hälften plast ändå.Nu händer det ju inte så ofta att stockholmslagen vinner något, men vill minnas att det varit planstormningar även då.
Hade egentligen inte haft något emot det igår heller, men nu behöver man vara rädd om planen inför kommande Europamatcher. Klubben hade varit tydlig med att planen skall aktas.
Nja, 20% plast brukar det väl vara i hybridmattorna. Resten är gräs.Det är väl hälften plast ändå.![]()
Dem gillar man ändå, de är ju nåt så ovanligt som ett genuint värmlandslag.Heja Värmland!
![]()
Degerfors klart för allsvenskan
LANDSKRONA. Det blev tredje gången gillt för ”brukets lag”. Degerfors fixade oavgjort mot Landskrona Bois och tog sig tillbaka till allsvenskan. – Det är underbwww.aftonbladet.se
Mellan minut 60-70 var det ren misär.Visa bilaga 736247En eftermiddag på Nya Söderstadion.
Jisses! Blev ju ritktigt orolig! Se'n kom jag på vilket forum jag är på.Jaha, och AIK sjunker som en sten.
Klart att de rasar ur superettan.
Skillnaden mellan mästare och icke-mästare. Malmö kan sätta in "B-uppställningen" och ändå fixa oavgjort mot serietvåan på bortaplan.Mellan minut 60-70 var det ren misär.![]()
Äh, alla vet ändå att du e DIF!Nu får Solna ajk och danskarna se upp i högsta fjollbollsserien, halvvärmlänningar på gång....![]()
I fjollboll håller jag på ingen!Äh, alla vet ändå att du e DIF!
Det har du ju tydligt visat i en annan tråd![]()
Så där säger du bara för att du vill ha kompisar….I fjollboll håller jag på ingen!
Knappt Sverige när det är landskamp.
Tycker att anpassningen till sydeuropa/världen förstört det som kallades fotboll helt![]()
Det stämmer!Så där säger du bara för att du vill ha kompisar….
Precis, utan från Skellefteå!Ja, jisses... dessa stockholmare...kan aldrig sköta sig.
Tur att mitt lag inte är därifrån.
Sektmedlemmar brukar ha svårt att tolerera saker som ”hotar” sekten.Ser ut som fotbolls"kulturen" inte handlar om att stödja ett lag utan att hata och nedgöra andra.
Men det är väl helt enligt tidsandan.![]()
Hatstorm mot bageri – bakade MFF-tårtor i Helsingborg
Bagaren: ”Det är helt sjuka saker folk håller på med.”www.sydsvenskan.se
Jag betackar mig.
Här har vi dock även en kommunpolitiker som jamsar med i hatkören utan att uppenbart ens reflektera över likheten med det s.k. politikerhatet och hoten.Sektmedlemmar brukar ha svårt att tolerera saker som ”hotar” sekten.
Med detta inte sagt att alla, eller ens speciellt många supportrar, är sektmedlemmar. En del tycker jag dock uppför sig som hjärntvättade sektmedlemmar.
Även en kommunpolitiker kan väl vara medlem i en sekt?!Här har vi dock även en kommunpolitiker som jamsar med i hatkören utan att uppenbart ens reflektera över likheten med det s.k. politikerhatet och hoten.
Häpnadsväckande.
Neeeej!!! Säg inte så! Nu förlorar vi.....För min egen del vore det nästan skönt om gnget vinner ikväll så slipper man bli leva med falska förhoppningar resten av veckan….
Det går "bra" för låtsas-aik nu, underläge i både fjollboll & hockeyFör min egen del vore det nästan skönt om gnget vinner ikväll så slipper man bli leva med falska förhoppningar resten av veckan….