A
Anders H
Guest
Äntligen nåt vettigt från IKEA!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker du ska betala in 2 kr, sedan om ett par veckor hör du av dig och säger att du upptäckt att du betalat in för mycket. Så får vi se om det är lika noga med örena då.Kamprad lever? Eller i alla fall Ingvars anda!
Betalat klart IKANOlån men fick ett meddelande om att det kommit en AVI trots att de meddelat att det är återbetalat.
0,94 kronor var jag skyldig!
Visa bilaga 738019
Om man bara är lagomt road kanske man inte ska åka landsväg.En gång fick jag en faktura på 0kr, som inte gick att betala.
Den gick till inkasso och helt plötsligt var den uppe på 800kr.
Det korrigerades med ett telefonsamtal även om jag var lagomt road
Ja, något sådant lurade jag på... =)Jag tycker du ska betala in 2 kr, sedan om ett par veckor hör du av dig och säger att du upptäckt att du betalat in för mycket. Så får vi se om det är lika noga med örena då.
Hade det funnits ocr kvar kunde vi ha betalt den från en klase olika konton med lite olika diffar. . ...Kamprad lever? Eller i alla fall Ingvars anda!
Betalat klart IKANOlån men fick ett meddelande om att det kommit en AVI trots att de meddelat att det är återbetalat.
0,94 kronor var jag skyldig!
Visa bilaga 738019