Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är bara första gången, sedan så ligger det kvar i systemet så att säga.Hej jag är ny här jag undrar om man måste legitimera sig med BankID varje gång man vill sälja något eller bara första gången med vänliga hälsningar Tannoy
Tack för svaretDet är bara första gången, sedan så ligger det kvar i systemet så att säga.
Mycket drygt svar!Just do it.
Inte lika drygt som att nyregistrera ett konto och skriva att ett inlägg för 3 år sedan är drygt =DMycket drygt svar!
Trodde det här skulle bli en sån där "visa ditt"-tråd...
Det var inte meningen att låta dryg själv.Mycket drygt svar!
Det var inte meningen att vara dryg själv. Men behövde svar på min fråga.Inte lika drygt som att nyregistrera ett konto och skriva att ett inlägg för 3 år sedan är drygt =D
Jag gillar ju tanken att kolla om frågan redan besvarats innan man ställer den igen - nåt fler borde prövaDet var inte meningen att vara dryg själv. Men behövde svar på min fråga.
Det var inte meningen att vara dryg själv. Men behövde svar på min fråga.Inte lika drygt som att nyregistrera ett konto och skriva att ett inlägg för 3 år sedan är drygt =D
Mycket drygt svar!Det är glömt. Vi kan gå vidare
Är det tre års preskriptionstid på dryga svar som inte var menade att vara dryga?
+1Om alla som inte kan leva med det gör ignore på tråden så är det bra sen.
Bara drygt 1% av trådarna på forumet. Lite bättre kan du väl?+1
Jag har nu 1.936 ignorerade trådar
Oj jag som har noll. Vad gör jag för fel?+1
Hur kom det sig då att du kunde svara i denna....+1
Sen måste du blocka alla användare som säger att din ide är dålig. Glöm inte skicka pm till dem om ditt blockerande också!Det borde finnas en "Den stora idag har jag ignorerat en tråd-tråden", där folk kan informera alla om att man ignorerat en tråd. Annars är det ju ett problem, även om folk informerar om det i tråden innan dom ignorerar så får dom ju inte se alla likes.
Om den skapas så så blir det isf den första tråden jag ignorerar här på Happy.
Kanske bra att har en funktion "automatiskt ignorera alla trådar".