Pfaff
Aktiv medlem
The Gravel tråd
Du får bli äldre och se ljuset då.Jag är för gammal att köra tubless
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du får bli äldre och se ljuset då.Jag är för gammal att köra tubless
Jag, som ändå kört tl i 10-ish år, föredrar fortfarande att köra slang på vintern efter att ha stått och sölat i minus 8 1 ggn.Jag har, som jag minns, haft 3 eller 4 TL- punkor på 45000 km under de senaste 5 åren och som krävd plugg. Flera har jag säkert haft men de har isf självläkt. Minns inte årstiden men jag cyklar året runt så någon har väl varit på den kalla årstiden. Att trycka i en plugg eller i värsta fall en dubbelplugg har jag inte ens tänkt på skulle vara säsongsbundet.
Däremot har jag även cykel med slang och de punkar glatt året runt. Tyvärr har jag inte TL- hjul till dom.
Vi har våra preferenser.Jag, som ändå kört tl i 10-ish år, föredrar fortfarande att köra slang på vintern efter att ha stått och sölat i minus 8 1 ggn.
Mysigt!
Börringe?
GenarpBörringe?
Från i somras. Inget skägg, bara orakad.
Cyklar nu i vinter också, men har ingen bra bild varit lite för kallt för att hala fram mobilen med barhänderna, och nu är jag förkyld så har inte cyklat på snart två veckor
Visa bilaga 528539
Kommer däremot inte på nåt vettigt grusrelaterat att diskutera, så håll till godo med självgod pösmunk i skogsfåtölj.
Lite oplanerat. Vi har racercyklar, men min kompis körde lite fel, så vi hamnade på gravelvägar några km.mellan Crevillent och Santa Pola
Det var inte dåligt
+144 km asfalt, men det tillhör INTE trådenDet var inte dåligt![]()
Mähhh, hinner du ens dricka öl+144 km asfalt, men det tillhör INTE tråden![]()
Du får väl skapa en ny tråd!+144 km asfalt, men det tillhör INTE tråden![]()
Svaret hittar du i öltråden!Mähhh, hinner du ens dricka öl![]()
Menar du BLANDAT CYKLING?Du får väl skapa en ny tråd!
Tänkte förvisso mer på en RR-tråd för just denna resa, men föredrar du "Blandat cykling" så får du väl förstås göra det.Menar du BLANDAT CYKLING?![]()
Det blir perfekt!Vad gäller HÄR? Gravel som cykel, eller gravel som underlaget?
Jag säljer ett annat, men helt oanvänt challengedäck billigtNågon här som har erfarenhet av Challange gravel grinder TLR? Dela gärna erfarenheter!
Tack för tipset men är ute efter ett däck med mer mönster.Jag säljer ett annat, men helt oanvänt challengedäck billigt
![]()
Säljes: Ett oanvänt Challenge Strada Bianca Pro svart 36-622
Säljer ett oanvänt grusvägsdäck Challenge Strada Bianca Pro Handmade svart 36-622 i sin kartong htthappyride.se
Ruggigt fint. Närmaste stad?Blev 55 km gravel idag. Grusvägarna var förvånansvärt braVisa bilaga 744632
Karlstad, annars är det bara åker.....Ruggigt fint. Närmaste stad?
Det ser platt ut. Min kropp föredrar det.Karlstad, annars är det bara åker.....
Det ser platt ut. Min kropp föredrar det.![]()
Tackar så mycket. Grannens gräs är oftast grönare - gällande Stockholm och grusvägar...
Jag lovar att det finns backar så att du skulle längta tillbaka till Stockholm.Tackar så mycket. Grannens gräs är oftast grönare - gällande Stockholm och grusvägar...
Det ser platt ut. Min kropp föredrar det.![]()
Vill du ha platta grusvägar i Dalsland så finns det, enl min erfarenhet åtminstone.Tackar så mycket. Grannens gräs är oftast grönare - gällande Stockholm och grusvägar...