[ot] Fjollboll...

[ot] Fjollboll...
Härligt, nu kan @ooms @Manurhin2 och @Fd Paco börja trakassera dig för att du kallar laget "United". 🙂

Vilket United? 🤔

"There are 13 clubs known as United in English football's top four divisions. Aside from its array of Citys and Towns, 'the 92' also include three Wanderers, five Rovers, a couple of Athletics and a Rangers. There are a trio of Albions and just as many Countys."
Nu har du fifflat med mitt svar! Verkar ytterst populärt här!?
Man United skrev jag!!

[ot] Fjollboll...
Blöjlag! Det finns bara ett riktigt lag i England 💪
Bra tryck i refrängen, men vad är det för konstig oval arena, någon internationell jippo-match?

För att det ska vara riktigt genuint så tycker jag det ska vara Spion Kop-ståplatsläktaren på Anfield Road en regnig novemberlördag i slutet av 70-talet, och ingen jäkla musik utan de ska sjunga a capella. :-)

[ot] Fjollboll...
Bra tryck i refrängen, men vad är det för konstig oval arena, någon internationell jippo-match?

För att det ska vara riktigt genuint så tycker jag det ska vara Spion Kop-ståplatsläktaren på Anfield Road en regnig novemberlördag i slutet av 70-talet, och ingen jäkla musik utan de ska sjunga a capella. :-)
Men det är ju fortfarande Celtics sång? :unsure:

[ot] Fjollboll...
Härligt, nu kan @ooms @Manurhin2 och @Fd Paco börja trakassera dig för att du kallar laget "United". 🙂

Vilket United? 🤔

"There are 13 clubs known as United in English football's top four divisions. Aside from its array of Citys and Towns, 'the 92' also include three Wanderers, five Rovers, a couple of Athletics and a Rangers. There are a trio of Albions and just as many Countys."
Dummer!
Finns bara ett United! (Karlstad)

[ot] Fjollboll...
Riktiga scousers håller givetvis på Everton. Hålla på LFC, tss. Det är väl som att hålla på Malmö FF om man bor i Malmö..?
IMG_6955.png

[ot] Fjollboll...

Vilket United? 🤔

Var alldeles för trött för att läsa allt svammel i tråden men vad då, har @Dan C börjat hålla på Nordic United från Södertälje istället för packet från Solna?

[ot] Fjollboll...
Det nya är väl att man lägger sig ner i straffområdet om man ramlar för att få en VAR granskning och eventuell straff. Sicket dravel... bättre med cykel.. ingen som ramlar frivilligt :)

Tillbaka
Topp