pontiuspilatius
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Lägger in länken här ifall någon blir sugen!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur vet man att den är prinsessan på riktigt?
Det ser du på käkpartietHur vet man att den är prinsessan på riktigt?
Fyfa.....
Kan det inte vara samma sadel ändå? Jag tycker den ser ut att vara asymmetrisk, eller åtminstone försedd med olika utförande på det olika sidorna.Det är faktiskt några små skillnader. Om sadeln ser likadan ut på bägge sidor så är det inte samma sadel, dessutom sitter hoodsen lite längre ner på den i Fula hojar-tråden (tycker jag det ser ut som).
Kan det inte vara samma sadel ändå? Jag tycker den ser ut att vara asymmetrisk, eller åtminstone försedd med olika utförande på det olika sidorna.
För 10 år sedan kostade den (med bundle) 4140kr :)Nypris: 5899 SEK enligt säljaren
Visa bilaga 745680
För 10 år sedan kostade den (med bundle) 4140kr :)
Tro fan att inte nån ville ha dennaFyfa.....
Nyskick ju
Den är ju uppgraderad med cues och det höjer ju värdet markantVisa bilaga 746213
Kostade verkligen en s-works stumpjumper-ram 55k runt 2015-2016?
Säljs ju i S-Workskronor. Det måste också räknas in i nypriset.Kostade verkligen en s-works stumpjumper-ram 55k runt 2015-2016?
Jag missade att den hade nya bromsar oxå, ”proffsig” dragning och kapning av bromsslangen höjer förstås värdet ytterligareJo kanske. Men är det större skillnad än att den skulle kunna förklaras av
Säljs ju i S-Workskronor. Det måste också räknas in i nypriset.![]()
Mekvänligt och direkt till ful-, eller fin-, mektråden utan att passera startsidan är värdehöjande så det skriker om det.…ja ramens förädling med externt dragen broms måste ju höja värdet, hur är det gjort? Borrade hål?
Visa bilaga 746224
Tycker jag nog. Inklusive vissa prutmån.Visa bilaga 746227
Känns priset helt rimligt?
Något i den stilen. Kanske tre...Ja på cirka två nollor.
Hur i helvete tänkte man där, man ser till och med klart och tydligt på bilderna att det är intern dragning…ja ramens förädling med externt dragen broms måste ju höja värdet, hur är det gjort? Borrade hål?
Visa bilaga 746224
Notera även det brutalt förankrade växelörat samt QR axeln modell ”enkel tonårscykel” som sitter där istället för Thru axeln som skall vara där original. Om jag inte minns fel så var det även en Brain-gaffel från fabrik. En annan detalj som höjer ratbike-feelingen är SX-vevpartiet.Nu har jag ingen koll på just den där ramens dragning. Men minns när jag bytte bromsslang på min stump 2019 att det bara var att dra ut den gamla slangen och skjuta i den nya i en kanal, trots att det var en FS.
Dock måste man ju säga att den externa dragningen ger lite "ratbike-känsla" vilket kanske rimmar illa med S-works-loggan.
Den har ju den åtråvärda externa kabeldragningen.
Hen är ju iallafall ärlig med årsmodellen men kanske ”lite” optimistiskt pris
Nu har jag ingen koll på just den där ramens dragning. Men minns när jag bytte bromsslang på min stump 2019 att det bara var att dra ut den gamla slangen och skjuta i den nya i en kanal, trots att det var en FS.
Dock måste man ju säga att den externa dragningen ger lite "ratbike-känsla" vilket kanske rimmar illa med S-works-loggan.
White-fälgarna är också ett förbaskat coolt, bra mycket coolare än original kolfiberDen är ju uppgraderad med cues och det höjer ju värdet markant![]()
Tänkte precis samma sak, måste vara önsketänkande från säljarens sida...eller grov missbedömning...Visa bilaga 746864
länk
Är det nåt jag missar eller är det samma som säljs nytt för hälften så mycket hos tysken.
Många godbitar på den hojen, men tror marknaden är liten. Fruktansvärd kombo av färger.![]()
Säljes: 1990s Scott solution tigua
Very highly speced touring bike. Built around a Old Scott 26 inch wheel mountain bike. 3x8 drive train, cassette is 11/happyride.se
Ja, det känns nu onekligen som om att man skulle få bättre betalt genom att sälja den som delar....Många godbitar på den hojen, men tror marknaden är liten. Fruktansvärd kombo av färger.