Blockettråden 2

Blockettråden 2
1000010737.jpg

Lägger in länken här ifall någon blir sugen!

Blockettråden 2
Det är faktiskt några små skillnader. Om sadeln ser likadan ut på bägge sidor så är det inte samma sadel, dessutom sitter hoodsen lite längre ner på den i Fula hojar-tråden (tycker jag det ser ut som).

Blockettråden 2
Det är faktiskt några små skillnader. Om sadeln ser likadan ut på bägge sidor så är det inte samma sadel, dessutom sitter hoodsen lite längre ner på den i Fula hojar-tråden (tycker jag det ser ut som).
Kan det inte vara samma sadel ändå? Jag tycker den ser ut att vara asymmetrisk, eller åtminstone försedd med olika utförande på det olika sidorna.

Blockettråden 2
Kan det inte vara samma sadel ändå? Jag tycker den ser ut att vara asymmetrisk, eller åtminstone försedd med olika utförande på det olika sidorna.

Möjligt, men hoodsen sitter väl lite längre ner på den ena? Och det vi vi ju alla att hoodsen ljuger aldrig.
Fast, plattisar och stöd på en racer, eller "racer", om den inte säljs med det så är det ju inte vidare sannolikt att det är 2 som utrustats likadant.

Blockettråden 2
Nu har jag ingen koll på just den där ramens dragning. Men minns när jag bytte bromsslang på min stump 2019 att det bara var att dra ut den gamla slangen och skjuta i den nya i en kanal, trots att det var en FS.

Dock måste man ju säga att den externa dragningen ger lite "ratbike-känsla" vilket kanske rimmar illa med S-works-loggan.

Blockettråden 2
Nu har jag ingen koll på just den där ramens dragning. Men minns när jag bytte bromsslang på min stump 2019 att det bara var att dra ut den gamla slangen och skjuta i den nya i en kanal, trots att det var en FS.

Dock måste man ju säga att den externa dragningen ger lite "ratbike-känsla" vilket kanske rimmar illa med S-works-loggan.
Notera även det brutalt förankrade växelörat samt QR axeln modell ”enkel tonårscykel” som sitter där istället för Thru axeln som skall vara där original. Om jag inte minns fel så var det även en Brain-gaffel från fabrik. En annan detalj som höjer ratbike-feelingen är SX-vevpartiet.

Blockettråden 2

Den är ju uppgraderad med cues och det höjer ju värdet markant 😜🤪
White-fälgarna är också ett förbaskat coolt, bra mycket coolare än original kolfiber

Tillbaka
Topp