Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vart är de?Frostigt och bra rull idag i ÄGB. Nästan sommarlikt (bortsett från överrasknings-isfläckar).
Visa bilaga 741323
Tack, e den ny? Aldrig sett den tidigare.
Ja jag tror sen kom upp för någon månad sen. Det har nog funnits ett gammalt spår där back in the day. Vid slutet så har jag sett gamla träramper i en stenkista typ, så tror stigen gick ner där förut.Tack, e den ny? Aldrig sett den tidigare.
Perfekt stigfinnar/fixarväderNu är det ändå rätt miserabelt före.
Ove kanske håller sig inne?Perfekt stigfinnar/fixarväder![]()
Har det regnat senaste dagarna?Nu är det ändå rätt miserabelt före.
Istapparna som hänger på kanterna ger en vink om underlagetRätt starkt att ta sig ända upp där i snön..
Jag åkte pulka med barnen iställetBörjade fluffigt och fint men blev trögtrampad kramsnö när regnet kom.
Kan du möjligen tipsa om ngn relativt öppen o flowig utförslöpa? Ska testa en drönare på lördag.Har börjat frysa på och nästan inga isfläckar alls. Blir nog kalasfint i helgen.
BrudarebackenKan du möjligen tipsa om ngn relativt öppen o flowig utförslöpa? Ska testa en drönare på lördag.
Rätt spektakulära vyer där, jag hade gärna sett en uppdaterad drönarfilmning av den!Kalhygget, den har ju redan filmats iofs (https://www.trailforks.com/video/pb/445441/) men har väl hänt en del med drönar- och kameratekniken sen dess (2016).
Träden har nog växt lite förvisso också. :-)
..Och särskilt utförs är den väl inte heller, förutom på slutet. Snarare plattförs. Jaja.
Just runt masten är nog ett av de konsekvent sämsta ställena att cykla i minusgrader eftersom det rinner så mycket vatten på alla hällar där så det blir ofta mycket svallis.Var oxå där och kom just hem. Fint väder, kallt i vinden men framförallt var det väldigt mkt is på mastrajd. Fick i princip gå halva vägen för att inte åka omkull. Så det blev mest skit av den här dagen trots soligt väder.
Supernöjd med mina Vaude! https://happyride.se/forum/threads/...as-forsta-inlagget-forst.2464586/post-4578056Blev en kort runda idag på bitvis hårda fina stigar men också en del surhål och lera. Och måste ha varmare skor/fötter för denna temperatur.
Tack, behöver nog något sådant. Funkar dom även när det är lite varmare? Typ 5-10 plus?
Och hur är dom i storleken?