Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror dom har skrivit fel där på bilden.
Nja, det finns ett FBK i Karlstad oxå:Tror dom har skrivit fel där på bilden.
FBK är väl från Frillesås, inte Karlstad?
Koncentrera dig, alla bra lag har match imorgon
Kul att du har uppkoppling, fick för mig att du var i en ödslig stuga högt uppe i bergen och enbart cyklar samt utövar yoga.Koncentrera dig, alla bra lag har match imorgon![]()
Visste inte att du följer den värmländska lokalpressen så slaviskt.Lite härliga minnen, som inspiration inför vårsäsongen:
![]()
Färjestads fiasko fullbordat: ”Bland de största på 2000-talet” | Sveriges Radio
Seriesegraren Färjestad är utslaget efter suddenrysare borta mot Rögle.www.sverigesradio.se
![]()
WENNERHOLM: Ett monumentalt fiasko – FBK-spelarna borde skämmas
Malmö vinner ödesmatchen mot Färjestad i Löfbergs Arena. Att sportchefen Peter Jakobsson fick gå gav ingen effekt. Det är spelarna han värvade som borde skämmas ögonen ur sig.www.aftonbladet.se
![]()
Bara Färjestad – direkt när det händer – hela säsongen i vår direktrapport
ALLT om Färjestad – och bara Färjestad – hela säsongen 2025/2026.www.vf.se
![]()
KRÖNIKA: ”Färjestads magplask – ett historiskt fiasko”
Det blev ett brutalt slut, men det var inte här Färjestad förlorade den här serien.www.nwt.se
Trodde du hade semester från hockeyn oxå
Håll du bara på Solna så löser det sig...Pust å stön...derby...det blir nog förlust, lika bra att rikta in sig på det, så blir man bara glatt överaskad om det inte skulle bli så!![]()
Pust å stön...derby...det blir nog förlust, lika bra att rikta in sig på det, så blir man bara glatt överaskad om det inte skulle bli så!![]()
Ingen kommer ihåg en fegisTjena!
Riktar också in mig på förlust varenda match. Att slå Bofors fanns ju inte på kartan. Men jag fick iallafall deras tränare att känna sig (o)välkommen.![]()
Ingen kommer ihåg en fegis![]()
Hatar jordgubbarAIK tryckte dit Djurgården? LoL
Något överraskande men å andra sidan är även AIK ett formstarkt lag.
Värmlandslag i topp både i SHL och Allsvenskan.
Hatar jordgubbar
Passar perfekt, synd att du skiftar så med vilket som är ditt lag baraSom jag brukar säga, jag har inte så många favoritlag, enbart AIK + alla som Färjestads BollKlubb möter.![]()
Lugn, grisarna fr Karlstad har svårt att orka hela matchen. Vänta till sista 10, då brukar det hända sakerBläää, HååVee ligger ju under...![]()
Ur ett strikt sportsligt perspektiv kan du ju åtminstone beundra oss.Och nu TOKHYLLAR dom den där BollKlubben från Karlstad på radiosporten också...
Man mår ju nästan lite illa..![]()
![]()
Jo såklart, men det tar ju emot att erkänna!Ur ett strikt sportsligt perspektiv kan du ju åtminstone beundra oss.![]()
![]()
![]()
AIK slog ju Djurgården i går, skärp dig och var glad ett par dagar.
![]()
DET kommer aldrig att hända!Dan C beundrar FBK, nu väntar jag bara på en like från ooms också-![]()
SAIK!Nä, Frillesås är inte mitt lag. I bandy är det gult och svart som gäller!
Men för helvete, de är ju svartvita!