me.I.am
Aktiv medlem
Fula Hojar!!
Fast, jag kan inte låta bli att le när jag ser den, inte ett hånleende, mer av en glädjekick.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror personen i fråga som plockat ihop denna varit väldigt medveten om resultatet. Dvs inte gjort ett försök att få till en snygg eller funktionell cykel.
Mycket väl så. Den kommer väl från BicyclePubes om jag inte minns fel. Ramväskan kan vara en ledtråd.Jag tror personen i fråga som plockat ihop denna varit väldigt medveten om resultatet. Dvs inte gjort ett försök att få till en snygg eller funktionell cykel.
Jag hade respekt för Fuji en ggn i tiden...
Läs hela ”artikeln”!Fy. Fan.
Cyklar dom i juryn? (Retorisk fråga)Lite kul att den (enligt artikeln) verkar ha vunnit flera designpriser.
Det glider lite OT men visst, när den där kostar 3000 USD så blir man ju än mer förvånad vad andra tillverkare klämmer ut för katastrofer för motsvarande peng.Som elcykel är den vidrig, en rawbike för cybertruck ägare..
Som el motorcykel kunde den utmana Cake som en blandning av Ösa och Kalk.
Visa bilaga 747760
![]()
Segway Xyber eBike | Unleash Performance | Segway Official Store
Experience cutting-edge off-road power with the Segway Xyber eBike—175Nm motor, full suspension, and futuristic design built for rugged performance.store.segway.com
Ful, ja. Men cykeln har några riktiga plus jämfört med andra elcyklar, den är kortare än många andra elcyklar och batteriet är borttrollat.
Otroligt ful (och då är elcyklar generellt är mer praktiska än vackra). Har en remdriven cykel själv (och tycker att rem borde vara standard på elcyklar, pga att elcyklar verkar äta drivpaket) så det säger jag inget om. Men att frångå den utomordentliga triangeln är i mina ögon rätt dumt. Man vinner inget på det utan man krånglar till det. Och det blir fult.Ful, ja. Men cykeln har några riktiga plus jämfört med andra elcyklar, den är kortare än många andra elcyklar och batteriet är borttrollat.
Ja ..man känner sig som en bowling käglaJag kommer osökt att tänka på den här bilden när jag ser cykeln. Jag undrar varför.
Visa bilaga 747587
En sån vill jag ha...kommer inte bli snodd ..inte ens på Södermalm.
Såg dyr ut ...
Såg dyr ut ...
Lite cool är den ju¿Dangerholm, vad f.n är detta?
Visa bilaga 748026
Visa bilaga 748027
P.S. Jag tycker faktiskt om hur den ser ut.
Stäng tråden, vi har en vinnare…..¿Dangerholm, vad f.n är detta?
Visa bilaga 748026
Visa bilaga 748027
Det heter uppmärksamhet. =)¿Dangerholm, vad f.n är detta?
Visa bilaga 748026
Visa bilaga 748027
För att lista ut saker som finns på cykeln helt i onödan från praktiska perspektivet, och existerar bara för konstens skull:Rätt hardcore att montera sågklingor som bromsskivor
@Cyklist¿Dangerholm, vad f.n är detta?
Visa bilaga 748026
Visa bilaga 748027
Med en vanlig gaffel hade varit tråkig ..¿Dangerholm, vad f.n är detta?
Visa bilaga 748026
Visa bilaga 748027
Instämmer här!
Modernt kort styrstam. Är det typ 20mm effektiv längd mellan c-c styrstam/styrlager tro?Ett bidrag med Italiensk design från Bridgestone på 80-talet.
Visa bilaga 748914
Det är förvånansvärt hur professionella designers kan rita så makabert illa konstruerade cyklar som dom gör. Det här är ett exempel Skeppshults Z-cykel ett annatEtt bidrag med Italiensk design från Bridgestone på 80-talet.
Visa bilaga 748914
Och Urt. Den ser...krockad ut. Ingen harmoni i vinklarna.En tysk klenod med telelever gaffel...
Visa bilaga 750149
Vad heter modellen? OTB-01?En tysk klenod med telelever gaffel...
Visa bilaga 750149
En tysk klenod med telelever gaffel...
Vad heter modellen? OTB-01?
Den stora fördelen med en telelevergaffel rätt konstruerad är att fronten inte dyker vid inbromsning. Risken för en OTB är därför betydligt lägre jämfört med andra cyklar med liknande geometri.Vad heter modellen? OTB-01?
Husqvarna, en gång i tiden ett märke som inte satt på vilken skit som helst. Vilket antiklimax.