MrSthlm
Aktiv medlem
Vilka piller äter ni?
I vad menar du? Jag tycker det här med kost, vitamintillskott och sådant är klurigt, jag är velig när det gäller sådant. Det jag menar är att jag vet absolut inte själv vad som är bäst, typ...Låter väldigt bestämt.![]()
Bestämda är väl tex @AAverdal eller @53:12 med flera som verkligen vet, folk som hittat sanningen? (Jag vet bara att jag inte vet LoL)
Sedan älskar jag inte som väldigt många män nu för tiden att spendera överdrivet mycket tid i köket (därav kanske jag haft ett något större intresse för vitamintillskott). Jag lyssnar hellre i så fall på dödsmetall i soffan eller ser på sport. LoL Men jag ska försöka skärpa mig med maten, det är nog vettigt, åtminstone gällande grönsaker och sådant, mängd (kolhydrater, protein etc) får jag med mycket stor sannolikhet tllräckligt.
Jag har heller ingen viktproblematik ännu i livet, under förutsättning att jag tränar med god mängd åtminstone (annars vet jag att jag går upp hyfsat snabbt).
Sedan älskar folk källhänvisningar, i synnerhet att länka till en viss Jacob GUDiol både gällande kost och träning (han heter faktiskt så, passande). Med logiken "Done deal, så här är det"). Personligen är jag väl inte fullt lika imponerad då jag mer upplever det som att vill man så går det att hitta källor som spretar i lite olika riktningar.
Senast ändrad: